جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 444044
۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار با اشاره به دوازدهم فرودین روز جمهوری اسلامی، گفت: جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم؛ نه يك كلمه زياد!.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: با نيم نگاهي به منظومه فكري امام خميني(ره) و اصول مكتب جاودانه و انقلابي‌اش، درمي‌يابيم كه مهم‌ترين دل‌مشغولي آن پير سفركرده، استقرار نظام و حاكميتي مبتني بر انديشه ناب اسلامي همراه با رويكرد انقلابي و استكبار ستيزي بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: از ميان همه ويژگي‌ها و شاخصه‌هاي شخصيتي و رفتاري و نوع بينش و نگرش آن مرد الهي مي‌توان اصالت‌بخشي به احكام و دستورالعملهاي ديني در مقابل ايسم و ايزم‌هاي التقاطي و انحرافي و فلسفه‌هاي پوچ غربي و شرقي و بلكه تمامي قدرتهاي پوشالي و مادي دنيا دانست.

این استاد حوزوی افزود: او كه تنها خدا را مي‌ديد و با رضاي خدا قيام و قعودش و فرياد و سكوتش را تنظيم مي‌نمود، از خدا مي‌ترسيد و به او نيز توكل مي‌كرد و لذا با تمام غيرت و تعصب در مقابل تمامي قدرتهاي زورگوي دنيا تمام‌قد ايستاد و انقلابي را تدارك ديد تا ضمن جاودانگي و الهام‌بخشي، ثمره و محصولي همچون جمهوري اسلامي را به بشريت تشنه عدالت و معنويت به‌ويژه ملت شايسته و بزرگ ايران اسلامي عرضه نمود.

حجت الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: 12 فروردين روزي كه ناباورانه، ديدگاه و باور چنين مرد الهي با سرانگشتان دست ملتي متدين و انقلابي، ماهيت نظام سياسي برآمده از انقلاب اسلامي را به رخ جهانيان كشيد. اولين دولت و حكومت مبتني بر احكام شريعت و دين، نويدبخش نجات ملتي مظلوم كه سالها از ظلم طاغوتيان و وابستگان به بيگانگان غربي و شرقي رنج مي‌برد و حال تحت لواي دين روي پاي خود ايستاده و از عمق وجود، شعار نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي را سر مي‌داد.

مدیر مدرسه علمیه بیجار گفت: وقتي صحبت از نام‌گذاري حاكميت برآمده از انقلاب ملت ايران در محافل عمومي و خصوصي به‌ميان آمد و بسياري از فرنگ‌ديده‌ها و خودباختگان فرهنگهاي بيگانه، تعابير و اسمهايي عاري از روح و مغز ديانت و مكتب را مطرح مي‌نمودند، اين سكاندار كشتي انقلاب بود كه افكار عمومي ملت ايران را هدايت و راهنمايي كرد و قاطعانه فرمود: «جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم، نه يك كلمه زياد».

این استاد حوزوی عنوان کرد: امام كه رضوان خدا بر او باد، با اين بيان، وحدت نظري در نوع نگرش ملت نسبت به هويت انقلابي اسلامي نظام و جامعه‌ ايران پس از 22 بهمن 57 به‌وجود آوردند تا همگان تحت سايه ولايت فقيه، يكپارچه و يكصدا يك حقيقت را فرياد كنند و پاي آن نيز براي هميشه زمان بايستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار اظهار داشت: آنچه همواره دغدغه امام و سپس خلف صالح او امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) بوده است، وحدت كلمه در جهت استمرار و پاسداشت ارزشها و آرمانهاي چنين انقلاب و نظامي بوده است.

وی تاکید کرد: البته روحيه انقلابي و استكبارستيزي و ياري‌رساني به مظلومان و مستضعفان عالم به معني بستن دروازه‌هاي كشور انقلابي اسلامي ايران بر روي دنيا نبوده و نيست!.

حجت الاسلام حکیمی فر تاکید کرد: البته هرچه جلوتر مي‌رويم جدي بودن و صحت هشدارهاي ديده‌بان تيزبين انقلاب، مقام معظم رهبري را بيشتر احساس مي‌كنيم، آن‌جا كه فرمودند: «مراقب عوامل نفوذي چه فردي و چه جرياني آن باشيد كه جهت‌گيري اصلي نفوذ، ايجاد انحراف در مسير انقلاب و نظام آن‌هم به‌وسيله خودي‌هاي بي‌بصيرت و غافل است». كساني كه علي‌رغم تأكيدات رهبري عزيز انقلاب بر طبل دوگانگي در جامعه، وسوسه‌گرانه مي‌كوبند و اصرار بر انديشه‌هاي اومانيستي و ليبراليستي و سكولاريستي، آن‌هم در قالب نام و نشان جمهوريت و حتي اسلاميت دارند و به عبارت روشن‌تر، جمهوري اسلامي دمكراتيك و سكولار را ترويج مي‌دهند تا بدين‌وسيله اصول مكتب امام و آرمانهاي انقلاب اسلامي را به‌راحتي از متن جامعه و نظام انقلابي و مكتبي ايران بزدايند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار در پایان سخنان خود گفت: هرچند زهي خيال باطل زيرا كه ملت شريف ايران قاطع‌تر و رساتر از 12 فروردين 58 فرياد مي‌كند كه جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha