پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محسنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محسنی با بیان اینکه اقتصاد قوی یکی از مهمترین شاخصه‌های اقتدار یک ملت است، گفت: بهترین پاسخ عملی ملت شریف و اصیل ایران به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تشدید تحریم‌های اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی و استحکام بخشیدن به اقتصاد ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عادل محسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار داشت: اقتصاد قوی و پر رونق یکی از مهمترین شاخصه‌های قوت درونی و اقتدار یک ملت است یعنی اگر اقتصاد یک ملت متکی بر تولید ملی و اعتماد به نیروی متخصص داخلی باشد هیچ تحریم اقتصادی از جانب دشمنان توانائی شکستن اقتدار اقتصادی آن کشور را نخواهد داشت و با اتکاء به منابع داخلی و حمایت از تولید ملی بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی از بین خواهد رفت.

وی افزود: بهترین پاسخ عملی ملت شریف و اصیل ایران به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تشدید تحریم‌های اقتصادی، حمایت از کالای ایرانی و استحکام بخشیدن به اقتصاد ایران اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) در ادامه با گرامی داشت تقارن ماه رجب و بندگی با سال جدید شمسی، به پیام نوروزی رئیس جمهور آمریکا به ملت شریف و اصیل ایران اسلامی اشاره کرد، و اظهار داشت: پیام نوروزی ترامپ که خود عصاره‌ی تمامی زشتی‌های فرهنگ بی‌ریشه‌ی چپاول مدار و تجاوز محور شیطان بزرگ است، نشانه‌ی اوج استیصال و درماندگی غرب در مقابل فرهنگ با ریشه و اصیل هزاران ساله‌ی صلح مدار و امنیت بخش و نوع دوست ایران اسلامی است.

وی افزود: اساساً گستاخی‌های رئیس جمهور بی نزاکت ایالات متحده نشانگر نابودی برنامه‌ها و طرح های آنان در منطقه خاورمیانه به ویژه خنثی شدن توطئه‌های شوم آنان علیه مردم ایران اسلامی است. و زمینگیر شدن نوچه‌های مفلوک و جاهل آنها در منطقه، مؤید همین مطلب است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: عصبانیت شدید آمریکا از سپاه عزیز، مقتدر و مظلوم نمایانگر عظمت، شکوه و تاثیرگذاری گسترده و عمیق این نهاد حسینی(ع) در بی اثر کردن هزاران ساعت برنامه‌ریزی و بی ثمر کردن میلیاردها دلار هزینه‌ی صهیونیستها در منطقه می‌باشد.

حجت‌الاسلام محسنی در پایان با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی، گفت: از درگاه الهی برای همه مردم ایران اسلامی، سالی هادوی و مهدوی و سرشار از روزی فراوان، رفاه، نورانیت، معنویت، و برای همه مردم جهان سالی سرشار از صلح و آرامش و برابری مسئلت می‌کنیم. 313/42

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha