پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دشمنان با ترفند اقتصادی به دنبال از بین بردن یکپارچکی و وحدت ملت ایران هستند و می خواهند با تشدید تحریم های اقتصادی، بدبینی مردم نسبت به دولت و نظام را ایجاد کنند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: دشمنان این بار می خواهند با تمام توان و نیرویی که دارند بر ستون های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی فشار وارد نمایند و از طرفی مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کنند.

امام جمعه سنندج گفت: امروز مشکلات اقتصادی در کشور باعث برخی از تجمعات شده که صرفا جنبه اقتصادی و صنفی دارد، ولی رسانه های بیگانه به دنبال بهره برداری از این تجمعات آرام و قانونی هستند و می خواهند اینگونه به افکار عمومی جهان تلقین کنند که بین ملت و نظام مشکلات ریشه ای وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این شیطلنت رسانه های بیگانه همانند سالهای گذشته دوباره به بن بست خواهد رسید، گفت: البته باید اذعان داشت که تمام مشکلات و نوسانات اقتصادی در کشور محصول و نتیجه تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نیست، بلکه برخی در داخلی کشور، سهوا یا عمدا به این مقوله دامن می زنند و باعث به وجود آمدن این وضعیت می شوند.

ماموستا خدایی عنوان کرد: لذا بنده از دستگاه های نظارتی و امنیتی به نمایندگی از مردم درخواست دارم که با این مخلان و بدخواهان به شدت برخورد کنند و اجازه ندهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند و عرصه را بر آنان تنگ نمایند.

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش های دشمنان به ویژه آمریکا برای درهم شکستن انسجام و وحدت ملت ایران است، گفت: امروز دشمنان با ترفند اقتصادی به دنبال از بین بردن یکپارچکی ملت ایران هستند و می خواهند با تشدید تحریم های اقتصادی، بدبینی مردم نسبت به دولت و نظام را ایجاد کنند که بی شک این توطئه هم به مانند گذشته بی اثر می ماند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم حفظ انسجام در کشور در این روزهای سرنوشت ساز عنوان کرد: ملت ایران 4 دهه است که در مقابل انواع دسیسه های دشمنان ایستاده اند و تاکنون نیز سربلند بوده اند و شک نداشته باشید که از این پیچ مهم تاریخی نیز گذر خواهند کرد و سرخوردگی تنها چیزی است که نصیب بدخواهان خارجی و داخلی نظام خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha