جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سید محمد غروی

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، لازمه تقویت اقتصاد ملی را حمایت جدی از کالای ایرانی دانست.

آیت الله سید محمد غروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همان طور که مقام معظم رهبری در نام گذاری سال جدید به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی فرمودند، همه مردم و مسئولان باید با جدیت و سخت کوشی در امسال و دیگر سال ها ، زمینه اقتدار ملی ما را در عرصه اقتصاد فراهم آورند.

وی همچنین افزود: بی شک یکی از مولفه های اقتدار کشور ناظر به قدرت اقتصادی است که در این خصوص به ویژه در سال های اخیر، رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال ها به مسئله مهم اقتصاد و معیشت مردم توجه کرده و به خوبی رهنمودهایی برای فراهم شدن زمینه های رشد و شکوفایی اقتصادی کشور را ارایه فرمودند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که یکی از رموز دست یابی به هدف اقتصاد مقاوم و درون زا حمایت از کالای ملی است، خاطرنشان کرد: در این راستا حمایت از زیرساخت های بحث تولید از یک سو و نیز فراهم سازی بستر اشتغالزایی پایدار از سوی دیگر از جمله مهم ترین وظایف دولت است که البته در این باره باید مجلس نیز به دولت کمک کند.

وی همچنین گفت: اقتصاد مقاوم و قوی که در آن تولید اهمیت و جایگاه ویژه ای داشته و مردم به مصرف کالای ایرانی گرایش داشته باشند، طبعاً موجب کاهش فقر و مشکلات اقتصادی و حتی فرهنگی شده و همین مساله به کاهش معضل بیکاری در جامعه کمک می کند.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha