شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جزایری ، مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

حوزه/حجت الاسلام جزایری، اقتصاد را یکی از عرصه های بسیار مهم نظام اسلامی برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید خواستار نقش ویژه برای امت اسلام در حوزه اقتصاد هستند.

حجت الاسلام سیدعلی جزایری، مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، فلسفه نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری را هدایت جامعه و ارکان حکومت به سوی قله از پیش ترسیم شده ارزیابی کرد و اظهارداشت: قله ای که برای انقلاب اسلامی ترسیم شده همانا تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز، سبک زندگی اسلامی در شکل گیری تمدن نوین اسلامی را زندگی بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلامی یکی از ارکان تشکیل دهنده تمدن نوین اسلامی است که در این راستا سبک زندگی در رفتارها و حمایت از حاکمیت در رسیدن به چنین هدفی اثرگذار خواهد بود.

این مقام مسؤول اقتصاد را یکی از عرصه های بسیار مهم نظام اسلامی برشمرد وافزود: دولت و نظام در بخش های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و مردم سالاری دینی عملکرد قابل توجهی دارد اما اگر در حوزه اقتصاد برنامه ریزی نداشته باشند، قطعا آسیب پذیر خواهیم بود.

حجت الاسلام جزایری اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید خواستار نقش ویژه برای امت اسلام در حوزه اقتصاد هستند.

 وی با بیان اینکه در بحث حمایت از کالای ایرانی، انگشت اشاره و تکلیف آور رهبر معظم انقلاب به سوی مردم نشانه رفته است، تصریح کرد: مردم در زمینه استقلال اقتصادی نقش به سزایی ایفا می کنند و با حمایت از تولید داخلی زمینه های اشتغال و کارآفرینی را مهیا خواهند ساخت.

مدیر مدرسه امام خامنه ای اهواز، در پایان اهتمام تولیدکنندگان در افزایش تولید و ارتقاء کیفیت را گامی در حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد و گفت: روحانیون نیز باید به عنوان پرچم دار حرکت مردم به سوی پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی، در تقویت اقتصاد مقاومتی تلاش کنند که این مهم با ترویج فرهنگ حمایت از کالای داخلی باکیفیت حاصل می شود.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha