جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار شمس الدین و شاهچراغی

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: ظرفیت‌های ستاد اقامه نماز در گسترش فرهنگ نماز توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام محمدرضا شمس‌الدین، در دیدار نوروزی با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، ضمن تشکر از حمایت‌های وی در امر ترویج و توسعه فرهنگ نماز اظهار داشت: به لطف خدا در سال گذشته شاهد پیشرفت استان در امور نمازی بوده‌ایم که امسال نیز در نظر داریم تا با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم‌تر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در پیشبرد برنامه‌های نمازی بکوشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان تصریح کرد: ستاد اقامه نماز توانسته است با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در دستگاه‌های اجرایی، مدارس، بیمارستان‌ها و… در پررنگ نمودن نقش نماز میان اقشار مختلف گام بردارد و به ترویج فرهنگ نورانی نماز بپردازد.

وی افزود: باید به‌گونه‌ای کارکنیم که نماز به‌عنوان اصلی‌ترین دغدغه جامعه شناخته شود تا افراد برای حل مشکلات شخصی و اجتماعی خود به نماز تکیه کنند و به انجام این فریضه الهی بپردازند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار از تلاش‌ها، برنامه‌ها و رویکردهای ستاد اقامه نماز استان سمنان در راستای توسعه و ترویج و گسترش فرهنگ نماز در سطح این استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha