جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: اردوهای جهادی در کاهش مشکلات و درد نیازمندان مؤثر است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: جهادگران با هدف استمرار و ماندگاری کارهای جهادی روحیه جهادی خود را حفظ و در ماندگاری آن تمامی تلاش خود را به‌کارگیرند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با بیان اینکه با حضور جهادگران بسیاری از مشکلات مناطق محروم رفع خواهد شد که این ازجمله برکات این اردوهاست، تصریح کرد: با ایجاد انگیزه برای جوانان و دانشجویان، زمینه آبادانی روستاهای محروم فراهم‌شده و با برگزاری اردوهای جهادی از افزایش فقر در جامعه جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ توجه و احساس مسئولیت نسبت به محرومان و تلاش در راستای کاهش مشکلات و درد و آلام نیازمندان و همین‌طور هرگونه کمک مالی، درمانی و فرهنگی به اقشار محروم در بین جوانان نقش بسیار مهمی در رفع محرومیت و کاهش فاصله طبقاتی دارد.

حجت‌الاسلام مصطفایی با بیان اینکه داشتن روحیه و تفکر جهادی در زمینه‌های مختلف در راستای تلاش برای تحقق و استقرار عدالت اجتماعی در جامعه است که مهم‌تر از اردوهای جهادی همین بحث حرکت جهادی است که همواره باید موردتوجه همه در نظام اسلامی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم که این حرکت زنده نگه‌داشته شود و این برنامه یکی از جاهایی است که با پشت پا زدن به دنیا، نهایت تواضع را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در اردوهای جهادی از ظرفیت مبلغین و طلاب مدارس علمیه قزوین برای بیان مطالبی در خصوص اردوهای جهادی در مناطق محروم بهره گرفته‌ایم، گفت: آشنایی و ترویج فرهنگ و روحیه جهادی موجب آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی و مناطق محروم آن شده و از گسترش فقر در جامعه جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha