پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله به سوریه

سازمان بسیج اساتید،‌ طلاب و روحانیون کشور در پی تجاوز خصمانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاریحوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید،‌ طلاب و روحانیون کشور در پی تجاوز خصمانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به خاک سوریه بیانیه ای صادر کرد که متن آن را در ذیل می خوانید؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بَرَاءةٌمِّنَ اللّهِ وَ رَسُولِهِ إلَى الَّذِينَ عَاهَدتُّم مِّنَ الْمُشْرِكِينَ /خدا و پیامبرش بیزارند از مشرکانی که با آنهاپیمان بسته اید (سوره توبه / آیه ۱)

مقام معظم رهبری (حفظه الله): "حمله‌ . . . به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام می کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند؛ طَرفی هم نخواهند بست، سودی هم نخواهند برد؛ همچنانکه در سالهای گذشته در عراق، سوریه،‌ افغانستان حضور پیدا کردند و از این قبیل جنایات انجام دادند و سودی هم نبردند. (۱۳۹۷/۰۱/۲۵)"

دولت های آمریکا ، فرانسه و انگلیس با تجاوز خصمانه به تن مجروح سوریه مظلوم، ددمنشی خود را بار دیگر به اثبات رساندند . دروغ تسلیحات شیمیایی بار دیگر تکرار شد و امنیت منطقه با دلارهای سعودی و موشک های سه دولت به اصطلاح مدافع حقوق بشر به مخاطره افتاد. آری هنر منادیان به اصطلاح صلح جهانی سنگ زدن به پای لنگ است و نمک پاشیدن به زخم تازه زنان و کودکان و مظلومان سوری .

ننگ برجنگ و ننگ برجنگ طلب!

ننگ بر دولت های حامی این حرکت دون صفتان!

و ننگ بر دلارهای وهابیان داعش زا که پس از مخدوش کردن چهره جهانی مسلمین حالا بنای فشار موشکی بر این امت مظلوم را دارند.

حداقل بهره وریشان می توان تأثیر بر انتخابات کشورهایی چون لبنان باشد که به این همه هزینه واقعا برآورد اقتصادی احمقانه ایست.

ما اساتید ، طلاب و روحانیون بسیجی شدیدا این حماقت را محکوم کرده و از جامعه جهانی می خواهیم فریاد مظلومیت مردم سوریه را پاسخگو باشند . برادران و خواهران سوری را به صبر که مفتاح پیروزی است فراخوانده و همه جانبه از ایشان حمایت می نماییم.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

۲۷/۱/۱۳۹۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha