جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ توجه ویژه به مناطق پرجمعیت و محروم قم بسیار مهم است، چرا که وجود مشکلات عدیده در این مناطق زیبنده شهر مقدس قم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی عصر امروز در دیدار دکتر سقائیان نژاد شهردار و جمعی از مسئولین شهر قم که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، با اشاره به اولویت های مهم شهر قم در سال جدید، گفت: در فصل جدید مدیریت شهری قم شاهد تغییرات ملموس و شاخص های رشد هستیم که باید از این بابت تشکر ویژه شود.

وی افزود: شهر قم مختصات و ویژگی های منحصر به فردی دارد که باید در همه پروژه های عمرانی و زیربنایی شهری به این متخصات توجه ویژه ای شود و نگاه فرهنگی و انقلابی متناسب با قم حفظ گردد.

امام جمعه قم خاطر نشان ساخت: همه دستگاه ها و نهادها باید به مجموعه شهرداری قم به عنوان یک محور زندگی سالم شهری همکاری لازم داشته باشند، چرا که توجه به این همکاری و تعامل در خدمت رسانی به مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اهمیت روانسازی و سهولت دسترسی مردم به خدمات شهری، گفت: باید توجه ویژه ای شود تا رضایت و سهولت دسترسی مردم و روانسازی انجام کارهای آنان از سوی شهرداری ملموس باشد.

آیت الله اعرافی خاطر نشان ساخت: توجه ویژه به مناطق پرجمعیت و محروم قم بسیار مهم است، چرا که وجود مشکلات عدیده در این مناطق زیبنده شهر مقدس قم نیست.

وی در پایان با اشاره به طرح آمایش حوزه ها و مساجد خاطر نشان ساخت: در طرح آمایش و مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته، به این نتیجه رسیده ایم که تقریبا هر هزار نفر یک مسجد با معیارهای مطلوب داشته باشیم که هنوز شهر قم با این نتیجه مطلوب فاصله زیادی دارد و مسئولان شهرداری قم نیز باید به این اولویت مهم توجه کافی داشته باشند.

خاطر نشان می شود: در ابتدای این دیدار، دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به ارائه فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری قم پرداخت.

 

 

۳۱۳/۳۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha