جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تصاویر/ بازدید رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ مدیریت رسانه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه با دو بال «هفته نامه افق حوزه» و «خبرگزاری حوزه» کارها را دنبال کرده و خوشبختانه فعالیت های مناسبی صورت پذیرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته پیش ازظهر امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی که در رسانه رسمی حوزه های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: پس از مدیریت آیت الله اعرافی بر حوزه های علمیه تغییراتی انجام شد و یکی از آنان، راه اندازی مرکز ارتباطات و بین الملل بوده که با سه مدیریت «بین الملل»، «ارتباطات» و «رسانه» مشغول به فعالیت است.

وی ابراز داشت: مدیریت رسانه این مرکز با دو بال «هفته نامه افق حوزه» و «خبرگزاری حوزه» کارها را دنبال کرده و خوشبختانه فعالیت های مناسبی صورت پذیرفته است.

مدیرکل اطلاع رسانی و رسانه حوزه خاطرنشان ساخت: امروز فضای رسانه ای با شتاب بسیاری در حال حرکت است و رسانه حوزه به دنبال آن است تا با تحولات بیشتر بتواند در این فضا عقب نمانده و برنامه های فاخری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین برته در پایان تصریح کرد: گسترش جغرافیایی، گسترش زبانی و گسترش در مقوله های دیگر از برنامه های ما در رسانه رسمی حوزه های علمیه است تا بتوانیم سرعت بیشتری در فضای رسانه ای داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha