جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: آیت الله باریک بین در مبارزه با فتنه گران قدرت طلب و جریان فاسد سیاسی و مدیریتی منطقه قزوین با مواضع شفاف و انقلابی عرصه را بر انقلابی نماها تنگ کرد و آنان را به انزوای سیاسی کشاند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در حاشیه اولین سالگرد آیت الله باریک بین(ره)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: امروز در این خطه از جغرافیای جمهوری اسلامی، هرگاه نام امام خمینی (ره) وانقلاب اسلامی به میان می آید، نام این شخصیت برجسته انقلابی و یار و یاور رهبری معظم انقلاب اسلامی به میان می آید.

وی افزود: مرحوم آیت الله باریک بین با حضور در صحنه های جهاد دفاعی، مشروعیت مقاومت در برابر تهاجم دشمنان استکباری و مظلومیت مردم دین مدار و آزاده ایران اسلامی را امضا کرد.

وی اظهار کرد: حضور فرزندان آن مرحوم در مناطق پیکار با دشمنان بعثی و شهادت فرزند ارشد ایشان از صداقت و پیوند قلبی این عالم فرزانه با اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی وبنیانگذار آن خمینی کبیر حکایت می کند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مرحوم آیت الله باریک بین نه تنها در دوران خفقان رژیم شاهنشاهی بدون ترس ایستاد، بلکه برای حوزه های علمیه و عالمان دینی عزت و  افتخار آفرید.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: آیت الله باریک بین در مبارزه با فتنه گران قدرت طلب و جریان فاسد سیاسی و مدیریتی منطقه قزوین نیز با مواضع شفاف و انقلابی عرصه را بر انقلابی نماها تنگ کرد و آنان را به انزوای سیاسی کشاند و در مخالفت با فتنه نیز مواضع آن مرحوم از بصیرت و هوشیاری سیاسی او خبر می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha