شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سلامت معنوی

حوزه/امام جمعه هویزه با اشاره به سفارشات اسلام درباره سلامت گفت: سلامت روان جامعه مانعی در برابرچالش ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به این که اهتمام ویژه اسلام به سلامت در آیات و روایات بسیاری ذکر شده، خاطرنشان کرد: سلامت جامعه، زیرساخت فعالیت ها و کارکردهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و جامعه سالم قطعا در چنین اهداف و کارکردهایی موفق خواهد شد.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه سلامت در همه زمینه ها قابل تعریف است، اظهار داشت: سلامت و نیازهای سلامتی بشریت در حکومت و نظام اسلامی وجود دارد که در این باره سفارشات فراوان اسلام به بحث بهداشت و سلامت بالاترین گواه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه ابراز داشت: در سه اصل از قانون اساسی جمهوری اسلامی به اهتمام دولت در بحث سلامت و آماده سازی زیرساخت های بهداشتی و درمانی جامعه اشاره شده است.

حجت الاسلام حمزه نژاد با بیان اینکه سلامت روان جامعه مانعی در برابر چالش ها و ناهنجاری های اجتماعی است، تصریح کرد: مشکلاتی همچون قتل و غارت، اعتیاد و طلاق با توجه به بحث سلامت و فراهم سازی زیرساخت های بهداشتی و درمانی، ریشه کن می شوند.

وی گفت: سلامت یکی از ارکان اساسی جامعه است که در پیشبرد اهداف مختلف جامعه اسلامی و تشکیل جامعه ایده آل نقش اساسی دارد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha