شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جماعتی در انگلستان هدف تیراندازی تفنگ شات گان قرار گرفت

حوزه/ به گفته پلیس، دو فرد به جرم تلاش برای به قتل رساندن امام جماعت مسجدی در لوتون انگلستان دستگیر شده اند. آن ها با اتومبیل در نزدیکی وی توقف کرده و با شات گان سه گلوله به سویش شلیک کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از دیلی میل، به گفته پلیس دو مرد به جرم تلاش برای به قتل رساندن امام جماعت مسجدی در لوتون انگلستان دستگیر شدند. این دو به سوی امام جماعت و فرد قربانی دیگر تیراندازی کرده اند.

در حوالی ساعت 10 شب پنجشنبه، ساکنان حوالی منطقه پس از شنیدن صدای تیراندازی ها، پلیس و امدادگران را خبر کردند.

این امام جماعت دقایقی پس از پایان نماز به سمت منزلش در حرکت بوده که یک خودروی «بی ام و» سیاه رنگ با پنجره باز عقب کنارش ایستاده است. به گفته وی 3 گلوله از تفنگ شات گان به سمتش شلیک شدند که یکی از آن ها بازوی او را مجروح کرده است. او که روز شنبه با خبرنگاران صحبت می کرد، بازویش زخمی و باندپیچی شده بود و به گفته این امام جماعت هنوز 11 گلوله تفنگ ساچمه ای در بازویش تخلیه نشده اند. او همچنین تاکید کرد که دقایقی پس از حمله به او به مرد دیگری در همان جاده تیراندازی شده است.

امام جماعت 47 ساله جراحات شدیدی نداشته و از بیمارستان مرخص شده اما قربانی دوم به طور جدی مجروح شده و هنوز در مراقبت بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است.

متهمان دو مرد 30 و 32 ساله بودند که صبح شنبه دستگیر شدند.  

کاریگ لاوس کارآگاه سربازرس در این باره گفت: ما این دو جنایت را به  صورت جداگانه مورد تحقیق قرار می دهیم و از هر گونه اطلاعاتی در این زمینه استقبال می کنیم.

لازم به ذکر است تیراندازی در همان شبی رخ داده که 6 نوجوان مورد حمله چاقو قرار گرفته اند و خوشبختانه هیچ کدام جان خود را از دست ندادند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha