جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ دولت وظیفه دارد برای تحقق شعار سال به طور جدی به میدان بیاید و کالایی را در کشور تولید شود که از کیفیت لازم برخوردار باشد، تا مردم استقبال بیشتری به کالای داخلی نشان دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش ازظهر امروز در دیدار رئیس آب و فاضلاب و صنعت برق استان قم با توجه به شعار سال از سوی رهبر انقلاب گفتند: دولت وظیفه دارد برای تحقق شعار سال به جدی به میدان بیاید و کالایی را در کشور تولید شود که از کیفیت لازم برخوردار باشد تا مردم استقبال بیشتری به کالای داخلی نشان دهند.

این مرجع تقلید در ادامه افزودند:ماه رجب، از ماهای خاصی است و به همین دلیل لازم است از ظرفیت این ماه برای رسیدن به تعالی استفاه کرد.

این مرجع تقلید با بیان این که خدمت، عبادت است، بیان کردند: خدمت صادقانه از با ارزش ترین، خدمات است و لازم است مسئولین به این مسئله مهم توجه جدی کنند.

معظم له با بیان این که امسال کشور گرفتار مسئله کم آبی است، بر استفاده درست از آب تأکید کردند و گفتند: اسراف، گناه است و نباید بیش از اندازه نیاز در این شرایط کم آبی، آب مصرف کرد.

ایشان با بیان این که اسراف به معنای زیاده روی و تبذیر به معنای ولخرجی است، افزودند: هر دو این امر در جامعه گناه است. باید طوری مصرف کنیم که گرفتار عمل گناه نشویم و برای تحقق استفاه از آب نیازمند به فرهنگ سازی هستیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه برای موفقیت و زندگی بهتر، نیازمند به برنامه ریزی، نظم، توجه به معنویت غنائت است می باشیم، اظهار داشتند: تحقق این مسائل نیازمند به اراده و همت است و البته این روایت از حضرت امام موسی کاظم(ع) که به مسلمانان در این موارد سفارش و توصیه می فرمایند.

معظم له با بیان اینکه یکی از مسائل مهم بحث معاش و اقتصاد است و  دراین رابطه نیازمند توجه بیشتر از سوی مردم و مسئولین هست، افزودند: از معاش و اقتصاد نمی توان به راحتی گذشت چون در زندگی سالم انسان اثرگذار است.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha