جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار شهردار قم

حوزه/ دولت نتوانسته برای اقتصاد کشور قدم مثبتی بردارد، به ما می گویند شما سیاه نمایی نکنید، باید بگویم ما سیاه نمایی نمی کنیم، اقتصاد کشور سیاه است، نیازی به سیاه نمایی ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار قم، با بیان این که دولت نتوانسته برای اقتصاد کشور قدم مثبتی بردارد، گفتند: به ما می گویند شما سیاه نمایی نکنید، باید بگویم ما سیاه نمایی نمی کنیم، اقتصاد کشور سیاه است،نیازی به سیاه نمایی ندارد. چیزی که سفید است نیاز به سیاه نمایی ندارد.

این مرجع تقلید افزودند: الان یکی از مشکلات کشور موضوع ارز است. چه اتفاق مهمی از سوی دولت در مورد ارز افتاده است. مردم از دولت انتظار دارند در موضوع اقتصاد قدم مفیدی برداشته شود، ولی این اتفاق جزو شعار چیز دیگری واقع نشده است.

 معظم له افزودند: اقتصاد کشور واقعا مشکل دارد. دولت وظیفه دارد این مشکل را حل کند. مردم از دولت انتظار دولت دارند.

ایشان در ادامه با اشاره به خدمات شهرداری قم اظهار داشتند: یکی از نعمت ها، هم فکری و اتحاد است و امروز شاهد وحدت و هم فکری در شهرداری قم هستیم و همین مسئله باعث تحول در شهر قم شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خدمت به مردم و شهر قم از خدمات با ارزش است، اظهار داشتند: از فعالیت های که در شهرقم در مسائل مختلف مشاهده می شود، نشانگر فعالیت درست و با برنامه شهرداری قم است.

معظم له با بیان اینکه اسلام اساسی دارد، اظهار داشتند: از جمله آن تقوا،ایمان و علم و عقل و توکل است و عقل با علم فرق دارد.عقل به معنای تشخیص حق از باطل است و علم غیر از عقل و به معنای دانستن و آگاهی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه کار مسئولین بی شباهت به کشتی نیست که باید مردم را به ساحل نجات برساند، افزودند: مردم حق بزرگی به گردن مسئولین دارند و به همین دلیل لازم است در برخوردبا مردم بهترین برفتار ها را داشته باشیم.               

 معظم له بیان داشتند: مسئول خدمت‌گزار کسی است که خود را خدمت گزار صادق مردم بداند، برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و در برابر مردم متواضع و با ادب باشد.

۴۰/۳۱۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha