جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ ایران منابع و ذخایر فراوانی دارد آنچه نیاز است مدیریت صحیح این منابع است که باید با بهره‌گیری از مدیران توانمندی این منابع را مدیریت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، از مردم خواستند شعار سال را عملی کنند و مسئولان هم نظارت بر کیفیت کالاها تولید داخل داشته باشند.

ایشان با تاکید بر این که مسئولان باید تسهیلات لازم برای تولیدکنندگان را فراهم کرده و در تحقق این شعار عملاً ورود پیدا کنند، گفتند: عنایت مقام معظم رهبری در  نامگذاری  سالهای اخیر و توجه به مسئله اقتصاد، برای این است که دشمن وارد جنگ اقتصادی شده است.
معظم‌له با اشاره به فرمایشات رهبری در ابتدای سال تاکید کردند: ایران منابع و ذخایر فراوانی دارد، آنچه نیاز است مدیریت صحیح این منابع است که باید با بهره‌گیری از مدیران توانمندی این منابع را مدیریت کرد.
حضرت آیت‌الله نوری همدانی حمایت از تولید را با سخنرانی و همایش کافی ندانستند و لازمه آن را مدیریت جهادی برشمردند.
ایشان در ادامه افزودند: شعار سال فقط برای فروردین نیست، بلکه در کل سال باید دنبال شود و هیچ کاری با آمار و ارقام درست نمی شود، الان چند سال است از کاهش تورم صحبت می شود، ولی در سفره مردم هیچ اثری یافت نمی شود.
این مرجع تقلید یکی دیگر از راه برون رفت از مشکلات را مبارزه با فساد و قاچاق دانستند و خاطرنشان ساختند: آینده این کشور بسیار روشن است و با همت و مدیریت مسئولان می توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و همانند جنبه های دیگر مثل امنیت پیشرفت داشته باشیم و نقشه و خواب خرگوشی دشمن را که ناکارآمدی نظام اسلامی و ولایی است را از بین برد.

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha