پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسینی خراسانی

حوزه/ امروز در شرایطی هستیم که جامعه، مردم و مسئولان بیش از گذشته به اهداف بلند بعثت یعنی وحدت، دوستی، محبت، حفظ بیت المال و عدم دروغ گفتن نیازمند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز درمراسم بعثت نبی مکرم اسلام(ص) که در حسینه امام خمینی(ره) در قم برگزار شد،گفت: براساس آیات و روایات بعثت دارای اهداف بود که، عدالت، برقراری صلح و مودت ودوستی بین  مسلمانان، برقراری انسانیت و برقراری رحمت بود.

 عضو جامعه مدرسین حوزه عنوان کرد: امابعد از رحلت پیامبر(ع) دشمن اجاز ندادند صلح ودوستی، محبت و مودت و وحدت بین جامعه اسلامی برقرار  شود وبا رخنه در بین دولت مردان اسلامی و حکومت های اسلامی، موجب اختلاف افکنی و روشن شدن شعله جنگ علیه مسلمانان شد.

این استاد حوزه بابیان اینکه بعث در سرزمین حجاز طلوع کرد و از آنجا پیامبر اسلام(ص) اهداف بلند بعثت رابرای مردم بیان کرد اما امروز شاهد این قضیه هستیم که دولت مردان سرزمین حجاز مکه و مدینه را تصاحب و محاصره کردند و اجازه نمی دهند اهداف بلند بعثت یعنی وحدت، دوستی و محبت بین مسلمانان اجرا شود.

وی افزود: این دولت مردان وابسته به کشورهای یهود و وهابیت، دائم در صدد اختلاف بین مسلمانان و کشتن مسلمانان بی گناه یمن و از بین وحدت و ایجاد ظلم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان اینکه امروز بیش از گذشته مسئولان جمهوری اسلامی برای ترویج و احیاء اهداف بعثت بکوشند، گفت:  اهداف بعثت، وحدت، دوستی و عدم تبعیض و عدالت است. مردم و جامعه اسلامی به این مسائل نیازمند هستند.

 عضو جامعه مدرسین حوزه بابیان اینکه  اهداف بعثت،خیانت، دست درازی به بیت المال، فقر، تبعیض، دزدی و دورغ نبوده است، افزود: در جامعه اسلامی نباید شاهد دروغ گفتن، تبغیض و دست درازی به بیت المال و فساد باشیم. این موارد از اهداف بعثت نبوده وبه دور است.

این استاد حوزه با بیان اینکه دورغ گفتن، دزدی و فساد زشت است و برای مسئولان و در جامعه اسلامی زشت تر است، اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که جامعه، مردم و مسئولان بیش از گذشته به اهداف بلند بعثت یعنی وحدت، دوستی و محبت وحفظ بیت المال و عدم دروغ گفتن نیازمند هستند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha