پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع طلاب و دانشجویان بوشهر

ظهر امروز طلاب، روحانیان و دانشجویان بوشهر با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز اقدام پلید آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله و مشک باران سوریه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر ظهر امروز طلاب، روحانیان و دانشجویان بوشهر با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز اقدام پلید آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله و موشک باران سوریه را محکوم کردند.

در این مراسم که ظهر امروز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد، طلاب و دانشجویان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» خشم و انزار خود از رفتارهای وحشیانه مثلث غرب نشان دادند.

تجمع کنندگان با دست داشتن دست نوشته هایی با زبان های عربی، انگلیسی و فارسی با مضمون «الموت لامریکا»، «لا للعدوان الصهیونی»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آمریکا» اعتراض خود را نسبت به حملات این سه کشور نشان دادند.

در این تجمع که آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و نیز تعدادی از مسؤولان حضور داشتند حجت الاسلام حسین دشتی از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه موقت بوشهر در سخنرانی خود به اهداف این تجمع اشاره و محکوم کردن این اقدام پلیدانه خواستار توجه مجامع حقوق بشر به این جنایت شد.

گفتنی است در پایان این مراسم بیانیه ای در حمایت از مردم سوریه و محکومیت اقدام وقیحانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به دو زبان انگلیسی و فارسی قرائت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha