جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آذرشب معاون تهذیب حوزه بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام علی آذرشب امروز در نشست با معاونان حوزه علمیه استان از برگزاری جلسه درس اخلاق ویژه طلاب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام علی آذرشب امروز در نشست با معاونان حوزه علمیه استان از برگزاری جلسه درس اخلاق ویژه طلاب استان خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: این جلسه درس اخلاق از شنبه هفته جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صفایی بوشهری به مدت یک هفته در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته نیز سلسله جلسات و کارگاه هایی در موضوعات اخلاقی و مشاوره ای در مدارس علمیه استان بوشهر برگزار شده است اظهار داشت:  این جلسات به صورت ماهانه با حضور حجج اسلام حصاری، اکبری، میرزاخانی، صفایی بوشهری و سروی از اساتید اخلاق  حوزه علمیه قم در مدارس علمیه استان برگزار شده و طلاب با حضور در این جلسات و کارگاه ها از مطالب آن بهره بردند.

حجت الاسلام آذرشب افزود: در طی این سلسله جلسات اخلاقی تعداد حدود 100 برنامه در قالب کارگاه تکنیک های ترک گناه، کارگاه  مدیریت تحصیلی، جلسات اخلاق ویژه کادر علمی و اداری مدارس، نشست های ویژه خانواده های اساتید و طلاب متاهل، مشاوره های اخلاقی، جلسات اخلاقی ویژه والدین طلاب، حضور در جمع صمیمی طلاب و سخنرانی پیرامون حوزه علمیه در سطح مساجد مهم شهر برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر هدف از برگزاری این  سلسله مباحث، آشنایی طلاب با روش ها و مهارت های عملی ترک گناه، افزایش انگیزه تحصیلی طلاب، آموزش مهارت مطالعه موفق و افزایش دانش خانواده های طلاب در زمینه مهارت های زندگی و روابط زوجین عنوان کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha