جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام دشتی

حجت الاسلام دشتی گفت: هیچ نسخه شفا بخشی جز نسخه مقاومت در این راه نیست. خلافت در نظام اسلامی با استقامت و مقاومت در برابر استکبار است و این نسخه امروز ماست و از امام حسین(ع) آموختیم که در برابر ظلم باید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی، ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز طلاب، روحانیان و دانشجویان بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هدف از این تجمع را لبیک به ندای رهبر انقلاب و سر دادن صدای استغاثه مظلومان عالم عنوان کرد و گفت: امروز در گوشه گوشه جهان اسلام مظلومانی را به خاک و خون می کشند و جوانان و مردم بی دفاعی را به شهادت می رسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با بیان این که این صدای نصرت طلبی و استغاثه است، اظهار داشت: امروز جهان استکبار، جهانی که پسوند تمدن را به خود چسبانده و پرچم حقوق بشر به دست گرفته است صدای مظلوم را نمی شنود.

وی افشاگری چهره واقعی استکبار را از دیگر اهداف این تجمع اعتراض آمیز عنوان کرد و ابراز داشت: امروز مشاهده می کنیم که استکبار جهانی با گروهی همراه خود مظلومان را به خاک و خون می کشد؛ کسانیکه ادعای روشنفکری و تمدن می کنند در کنار آمریکا خود را قرار می دهند و در اینجاست که ضرورت دارد که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گوییم و در حمایت از مظلومان عالم تجمع کرده و چهره واقعی استکبار را افشا کنیم.

حجت الاسلام دشتی اضافه کرد: اگر قرار بود روزی روزگاری چهره استکبار و مظلومیت انقلاب و اقدامات جهان غرب را برای فرزندانمان بازگو کنیم احساسمان این است که این اقدامات استکبار چهره واقعی خود را نشان می دهد و جوانان ما هویت کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را به خوبی مشاهده می کنند.

استاد حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه هویت استکبار ظلم است گفت: آمریکا کسی را در برابر خود می خواهد و با آن معامله می کند که همچون عربستان گاو شیرده باشد؛ استکبار با این کار خود چهره کریه خود را نشان داد؛ باید از این اتفاقات درس گرفت و شناخت استکبار یک پیام است که ما در برابر آن قرار می گیریم و با آن سر سازش نداریم.

وی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار را دیگر هدف و پیام این تجمع دانست و تصریح کرد: هیچ نسخه شفا بخشی جز نسخه مقاومت در این راه نیست. خلافت در نظام اسلامی با استقامت و مقاومت در برابر استکبار است و این نسخه امروز ما است و این را از امام حسین(ع) آموختیم که در برابر ظلم باید قرار گرفت.

حجت الاسلام دشتی بیان داشت: از زمان پیروزی انقلاب تا کنون محرومیت و مظلومیت را کشیدیم و تا الان شهدای دفاع مقدس را تشییع می کنیم. ما مظلومیت ها و محاصره های اقتصادی را درک کرده ایم اما در کنار مقام معظم رهبری و شهدایی که خون خود را برای انقلاب دادند تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا صدای منطق و مظلوم را نمی شنود، اظهار داشت: آن چیزی که از امام و رهبری یاد گرفتیم درس مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و به ویژه آمریکا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha