جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدارس طرح لبیک

حوزه نیوز/ ثبت‌نام در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول پسرانه در مدارس طرح لبیک از طریق شناسایی و هدایت استعدادهای برتر با حمایت اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، طرح لبیک، حرکتی تشکیلاتی جهت شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در راستای اهداف انقلاب اسلامی، با بهره‌گیری از دانش و تجربه نیروهای متخصص و حوزوی تحول در نظام آموزش و پرورش را بر مبنای اندیشه رهبر معظم انقلاب(دام‌ظله) هدف قرار داده است.

محوریت این طرح که با مشارکت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان انجام می‌شود «معنویت در تربیت نخبگان، برنامه ویژه برای نخبگان و استعدادهای برتر، توجه ویژه به عرصه تربیت اجتماعی نخبگان، انس محوری در راستای شکل گیری شخصیت سالم، اهتمام به دو عنصر مسئولیت پذیری و کار گروهی، محوریت تفکر و پژوهش در عرصه آموزش، ایجاد روحیه پرسشگری، آزاد اندیشی و تفکر انتقادی» است.

به‌کارگیری معلمان متخصص، متعهد و انقلابی، برنامه ویژه کتابخوانی و نویسندگی، اهتمام به عرصه بازی و اردوهای مستمر علمی، کاهش دوازده سال تحصیلی به هشت تا نه سال، برنامه ویژه روخوانی، تدبر و انس با قرآن، بصیرت محوری و تسویق به تفکر و خردورزی از امتیازات مدارس علوم انسانی و قرآنی «طرح لبیک» است.

بر اساس این گزاشر، ثبت‌نام در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول پسرانه در مدارس طرح لبیک از طریق شناسایی و هدایت استعدادهای برتر با حمایت اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی انجام می‌شود.

داوطبان دارای شرایط می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت 17 تا 19 به آموزشگاه لبیک واقع در بولوار کلاهدوز مشهد مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر، به کانال‌های سروش، ایتا و تلگرام مدارس طرح نخبگانی لبیک @tarhelabbayk مراجعه کنند.

انتهای پیام

۳۱۳/۲۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha