پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهرک نشینان صهیونیستی به مساجد و منازل فلسطینیان حمله کردند

حوزه/ گزارش ها حاکی است گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی شبانه با حمله به سه روستای فلسطینی، لاستیک بیش از ۳۰ اتومبیبل را پنچر کرده، بر دیوار منازل مردم شعارنویسی کردند و سعی داشتند یک مسجد را آتش بزنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از alaraby، گروهی از شهرک نشینان صهیونیستی با حمله شبانه به کرانه باختری اشغالی، به مساجد و اتومبیل های ساکنان فلسطینی خسارت وارده کرده و روی دیوار منازل مردم با اسپری رنگ شعار «مرگ بر اعراب» نوشتند.

این  گروه از صهیونیست ها که قصد ارعاب و ترساندن فلسطینیان را داشتند روستاهای فلسطینی نشین الشرقیه، اللابان و السویه در جنوب شهر نابلس را هدف قرار داده، به مساجد حمله کرده، به این اماکن مقدس خسارت زدند. آن ها همچنین لاستیک بیش از 30 اتومبیل را پنچر کردند.

به گفته منابع محلی، این شهرک نشینان همچنین قصد داشته  اند درهای مسجد یک روستا را از جا کنده و هدف اصلی آن ها آتش زدن این مسجد بوده است. آن ها همچنین بر دیوار منازل مسکونی با عباراتی چون «مرگ بر اعراب»، «انتقام»، «بکشید یا اخراج کنید» و ... شعارنویسی کرده اند.

منابع امنیتی نیز گفته اند که نیروهای اسرائیلی به نابلس و تل بلاطه و آرامگاه یوسف یورش برده اند که مدعی هستند یک معبد یهودی می باشد. یک فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان اسرائیلی در حملات به آرامگاه حضرت یوسف در شرق نابلس مجروح شد. گفتنی است در پی حمله شهرک نشینان یهودی، نیروهای اسرائیلی چندین جوان فلسطینی را نیز در نابلس و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی نیز بازداشت کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha