پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بمناسبت گرامیداشت سالروز واقعه طبس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عبادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ مَكرُوا مكْراً و مَكَرْنا مكراً و هُمْ لا یَشْعرونَ»

بدون شک ماجرایی که در روز پنجم ارديبهشت 1359 در منطقه‌اي از صحراي طبس به وقوع پیوست؛ نمونه ای از ناتوانی و ضعف قدرت جریان باطل(آمریکای جنایتکار) در برابر مدد و عنایات الهی بوده است.

در تشریح این مطلب به این جمله‌ی امام خمینی(ره) که فرمودند: «آمریکا، هیچ غلطی نمی تواند بکند.» می توان اشاره کرد که هرگونه حیله، مکر و توطئه ای علیه انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ به فضل الهی با شکست روبرو شده است.

جریان شکست مفتضحانه ایادی استکبار در طبس در طی این 38 سال گذشته همواره به برکت خون تنها شهید این حادثه محمد منتظرقائم و تلاش‌های مجاهدانه مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم مهاجریان امام جمعه فقید طبس و همچنین آحاد مردم شجاع و بابصیرت این خطه در اذهان بیاد مانده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهیدان راه انقلاب اسلامی از جوانان مومن و انقلابی می خواهم اسناد و کتب مرتبط با جنایت‌های آمریکای خبیث و ایادی دست نشانده آنان در منطقه در طول دوران چهل ساله انقلاب را مطالعه نمایند و همت خود را صرف تبیین چهره واقعی استکبار قرار دهند.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha