جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تصاویر/  بازدید مدیر حوزه علمیه استان تهران از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ امروز خدمات اجتماعی روحانیت درصد قابل قبولی دارد و رسانه حوزه آماده است در بسته های خبری گوناگون به انعکاس این زحمات بپردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین برته امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران که در حاشیه بازدید از رسانه رسمی حوزه های علمیه انجام شد، اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی در رسانه رسمی حوزه، وزن دادن به اخبار استانی است که در این راستا به دنبال قطب های رسانه ای و خبری جدی در استان ها هستیم.

وی ابراز داشت: احساس می کنیم هر نهاد فرهنگی- آموزشی که عرصه رسانه ای موفقی نداشته باشد، نابیناست و نمی تواند رصد مناسب و خروجی متناسبی داشته باشد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه خاطرنشان ساخت: ایجاد رابط خبری در سطح نخست، راه اندازی دفتر رسانه حوزه در سطح بعدی و ایجاد قطب رسانه ای در مرحله پایانی از برنامه های این رسانه در استان هاست تا بتوانیم اطلاع رسانی بهتر و گسترده تری از حوزه های علمیه سراسر کشور داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: امروز خدمات اجتماعی روحانیت درصد قابل قبولی دارد و رسانه حوزه آماده است در بسته های خبری گوناگون به انعکاس این زحمات بپردازد.

وی بیان داشت: امروز رسانه رسمی حوزه های علمیه دارای دو بال رسانه ای «هفته نامه افق حوزه» و «خبرگزاری حوزه» است که می تواند در موضوعات گوناگون، معرفی دستاوردها و خروجی های حوزه های علمیه را در دستور کار قرار دهد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد که به زودی دفتر خبری و اطلاع رسانی رسانه حوزه در حوزه علمیه تهران راه اندازی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha