جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 تصاویر/  بازدید مدیر حوزه علمیه استان تهران از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با حضور در ساختمان رسانه رسمی حوزه های علمیه، از بخش های مختلف این رسانه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، امروز با حضور در ساختمان رسانه رسمی حوزه های علمیه، از بخش های مختلف «خبرگزاری حوزه» و همچنین «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد و در جریان فعالیت های کلان رسانه ای حوزه قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان تهران همچنین در نشستی با مدیرکل اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه و سردبیران خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، به بررسی راه های تقویت همکاری های مشترک حوزه علمیه تهران و رسانه رسمی حوزه پرداخت.

تحصیل ۱۵ هزار طلبه برادر و خواهر در تهران

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در این نشست با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه، گفت: ما در حوزه علمیه تهران به رسانه اعتقاد داشته و احساس می کنیم یکی از ضعف های حوزویان، عدم ارائه دستاوردهای خود است که باید در این عرصه فعالیت های گسترده تری انجام شود.

وی  ادامه داد: امروز باید ظرفیت ها و کارکردهای ارزشمند حوزه را به همگان ارائه کرد تا مخاطبان حوزه بشناسند و بدانند چه فعالیت ها و دستاوردهایی در این نهاد دینی وجود دارد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با ارائه آماری از مدارس علمیه و طلاب تهران، خاطرنشان کرد: امروز قریب به 15 هزار طلبه خواهر و برادر در حوزه علمیه استان در حال تحصیل هستند که خروجی های مناسبی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق تصریح کرد: ما در حال حاضر درصدد برگزاری کنگره دویستمین سال تاسیس حوزه علمیه تهران هستیم که نشان دهنده قدمت بالای این حوزه است.

وی بیان داشت: حوزه علمیه تهران دارای سوابق درخشان بوده و علمای بسیاری از گذشته تاکنون در آن حضور داشته و دارند که مایه افتخار است.

مدیر حوزه علمیه تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه آیت الله اعرافی نیز نگاه بسیار ویژه و مثبتی به حوزه علمیه تهران داشته و بر برنامه ریزی با پیوست کشوری در حوزه استان دارند که در این راستا مشغول فعالیت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اظهار کرد: امروز به دنبال آن هستیم که طلاب مدارس علمیه تهران به پوشش مدارس و مسجد اطراف خود نیز پرداخته و برنامه های گوناگون فرهنگی داشته باشند و قدم های مثبتی هم برداشته شده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: امروز گروه های تبلیغی جهادی طلاب مستعد در تهران حضور دارند که در عرصه فعالیت های اجتماعی مشغول به کار بوده و خدمات بسیار زیبا و مناسبی داشته و مورد استقبال قرار گرفته اند و باید این فعالیت ها اطلاع رسانی شود.

مدیر حوزه علمیه تهران همچنین آمادگی حوزه استان برای توسعه همکاری ها و تعاملات با رسانه رسمی حوزه را اعلام کرد.

 

رسانه حوزه آماده انعکاس خدمات اجتماعی روحانیت است

حجت الاسلام والمسلمین برته، مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه نیز در این نشست گفت: رسانه رسمی حوزه های علمیه دارای دو بال رسانه ای «خبرگزاری حوزه» و «هفته نامه افق حوزه» است که می تواند در موضوعات گوناگون، معرفی دستاوردها و خروجی های حوزه های علمیه را در دستور کار قرار دهد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه ادامه داد: یکی از برنامه های اصلی در رسانه رسمی حوزه، وزن دادن به اخبار استانی است که در این راستا به دنبال قطب های رسانه ای و خبری جدی در استان ها هستیم.

وی ادامه داد: احساس می کنیم هر نهاد فرهنگی- آموزشی که عرصه رسانه ای موفقی نداشته باشد، نابیناست و نمی تواند رصد مناسب و خروجی متناسبی داشته باشد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه خاطرنشان ساخت: بکارگیری رابط خبری، راه اندازی دفتر خبری استانی و تشکیل قطب های منطقه ای رسانه ای از برنامه های خبرگزتاری حوزه در استان هاست تا بتوانیم اطلاع رسانی بهتر و گسترده تری از حوزه های علمیه سراسر کشور داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین برته تصریح کرد: امروز خدمات اجتماعی روحانیت درصد قابل قبولی دارد و رسانه حوزه آماده است در بسته های خبری گوناگون به انعکاس این زحمات بپردازد.

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه در پایان گفت: این آمادگی وجود دارد که به زودی دفتر خبرگزاری حوزه در حوزه علمیه تهران راه اندازی شود

 

 

فیلم/ مدیر حوزه علمیه تهران: نشاط و برنامه ریزی در رسانه حوزه تحسین برانگیز است

 

تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه استان تهران از رسانه رسمی حوزه

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha