چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از تبلیغات اسلامی کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کارهای فرهنگی و مذهبی خوبی با حمایت و همراهی روحانیون و طلاب در استان کردستان انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت‌الاسلام آزادی‌خواه و مسعودی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام مختار کرمی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی استان اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت کارهای فرهنگی و مذهبی خوبی با حمایت و همراهی روحانیون و طلاب در این استان انجام‌گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: کار در این استان به دلیل بافت متنوع فرهنگی و مذهبی بسیار پیچیده است، ولی با این وجود، با داشتن همکاران و مدیران شهرستانی در برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود موفق عمل کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام کرمی افزود: بافت استان کردستان، فرهنگی است، لذا جا برای انجام کارهای فرهنگی و دینی بسیار است و همان‌طوری که استحضار دارید استعدادهای قرآنی فراوانی در این منطقه وجود دارند که این امر را باید از پتانسیل‌های خاص این منطقه از کشور دانست.

در ادامه این دیدار، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های مختلف تبلیغات اسلامی استان کردستان همانند «دارالقرآن کریم» و کتابخانه تخصصی حوزه دین تبلیغات اسلامی کردستان بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha