جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کرمان از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی با حضور در خبرگزاری رسمی حوزه، از بخش های مختلف این رسانه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسین اللهوردی، مدیر حوزه علمیه استان کرمان، امروز با حضور در ساختمان رسانه رسمی حوزه های علمیه، از بخش های مختلف «خبرگزاری حوزه» و همچنین «هفته نامه افق حوزه» بازدید کرد و در جریان فعالیت های کلان رسانه ای حوزه قرار گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان همچنین در نشستی با  سردبیران و دست اندرکاران خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، به بررسی راه های تقویت همکاری های مشترک حوزه علمیه کرمان و رسانه رسمی حوزه پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی در این نشست با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه، گفت: ما در حوزه علمیه کرمان به رسانه اعتقاد داشته و احساس می کنیم باید در این عرصه فعالیت های گسترده تری انجام شود.

وی  ادامه داد: امروز باید ظرفیت ها و کارکردهای ارزشمند حوزه را به همگان ارائه کرد تا مخاطبان حوزه بشناسند و بدانند چه فعالیت ها و دستاوردهایی در این نهاد دینی وجود دارد.

                         

مدیر حوزه علمیه کرمان در ادامه افزود: حوزه علمیه کرمان دارای تاریخچه و سابقه درخشانی بوده و علمای انقلابی بسیاری از گذشته تاکنون در آن حضور داشته و دارند که منشاء برکات زیادی بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی همچنین با ارائه آماری از طلاب مدارس علمیه خواهران و برادران استان کرمان، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 5 هزار طلبه خواهر و برادر در استان، در حال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان ساخت: گروه های تبلیغی جهادی در استان کرمان در عرصه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، خدمات بسیار مناسبی به مردم داشته و مورد استقبال قرار گرفته اند و لازم است این فعالیت ها اطلاع رسانی شود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان همچنین آمادگی حوزه استان برای توسعه همکاری ها و تعاملات با رسانه رسمی حوزه را اعلام کرد.

                        

                       

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha