جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق- مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: در راستای ارتباط بیشتر و بررسی خواسته‌ها و نیازهای اساتید، مجمع اساتید حوزه علمیه استان تهران به عنوان رکن اصلی مجامع چهارگانه استان تهران در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، در اجلاسیه سالانه اساتید حوزه علمیه استان تهران که در سالن شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، با بیان این که شهید مطهری با خون خود سخن حق را تصدیق کرد، اظهار داشت: امیدواریم همه اساتید حوزه‌های علمیه همچون علامه مطهری در همه عرصه‌ها، مجاهدانه حضور داشته باشند و در تربیت طلاب مومن، متدین و انقلابی که از رسالت های مهم اساتید حوزه است، ایفای نقش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت حوزه علمیه تهران حمایت همه جانبه از اساتید حوزه را وظیفه خود می داند، افزود: در همین راستا و در جهت ارتباط بیشتر و بررسی خواسته‌ها و نیازهای اساتید، مجمع اساتید حوزه علمیه استان تهران به عنوان رکن اصلی مجامع چهارگانه استان تهران درحال شکل گیری است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: اولین مجمع اساتید حوزه علمیه تهران دوشنبه هفته آینده (17 اردیبهشت ماه) در سالن آیت الله برورجردی(ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد و در این نشست 9 نفر به عنوان شورای دبیرخانه مجمع اساتید انتخاب می‌شوند و از بین این 9 نفر، یک نفر به عنوان دبیرمجمع انتخاب خواهد شد و آن یک نفر عضو شورای معین حوزه علمیه استان تهران خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در پایان با بیان این که اعضای مجمع اساتید حوزه تهران از بین اساتید مدارس علمیه و توسط خود مدرسه معرفی شده‌اند، گفت: هم اکنون حدود 600 نفر به عنوان استاد در حوزه علمیه استان تهران مشغول به تدریس هستند و توقع از اساتید محترم این است که در بسیج اساتید و نخبگان حضور فعال داشته و در شورای علمی و تربیتی مدارس که در آینده نزدیک تشکیل خواهد شد، مشارکت فعال داشته باشند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha