پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جشمیدی

حوزه/ اگر هدف ما سربازی حضرت ولی عصر(عج) است لازم بوده برای این هدف آماده شویم. سربازی یعنی هر جا نیاز بود، اعزام شویم و عهده دار مسئولیت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  محمود رضا جشمیدی پیش ازظهر امروز در درس اخلاق این هفته مدرسه علمیه مرحوم آیت الله مجتهدی قم که با حضور مدیر،اساتید و طلاب در این مدرسه برگزار شد، با بیان این که خلایق و همه موجودات آفرینش از تولد آخرین منجی ولایت خوشحال و مسرور هستند، گفت: تولد حضرت حجت(عج) باعث برکت های زیادی شده که از جمله آن هدایت انسانها، از بین رفتن گمراهی و سایر مسائل است.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران بابیان اینکه همه طلبه ها سربازان حضرت ولی عصر(عج) می باشند و لازم است قدر این موقعیت و فرصت را بدانند، افزود: سرباز رسالت هایی دارد و داشتن اراده، کسب تعلیم و تعلم، رعایت شئونات طلبگی، استفاده از دوره نعمت جوانی برای تبلیغ دین و عمل به آموزه های دینی و هدایت مردم است.

عضو جامعه مدرسین اظهار داشت: حضرت ولی عصر(عج) سرمایه بزرگی است و نباید از این سرمایه غافل شد؛ باید بدانیم غلفت از این امام بزرگوار تنها خسارت برای خودمان است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی بابیان اینکه معصوم(ع) به چیزی نیاز و وابستگی ندارد، افزود: هیچ کس در آسمانی که معصوم(ع) پرواز می کند، راه ندارد و هیچ معصومی هم حق ندارد، آرزو کند، جای معصوم دیگر باشد.

مدیر سابق حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: اگر انسان بدنبال این است جمال وجود مقدس حضرت حجت(عج) را ببیند، لازم است درون و بیرون خود را از آلودگی ها پاک کند، با چهره آلوده نمی توان به حضرت رسید.

وی عنوان کرد: اگر هدف ما سربازی حضرت ولی عصر(عج)  است لازم بوده  برای این هدف آماده شویم. سربازی یعنی هر جا نیاز بود، اعزام شویم و عهده دار مسئولیت  باشیم.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha