جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی حمله مسلحانه به وزیر کشور پاکستان هنگام بازگشت از سخنرانی خود در منطقه «نارووال» از توابع ایالت پنجاب را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان حمله مسلحانه به وزیر کشور پاکستان هنگام بازگشت از سخنرانی خود در منطقه «نارووال» از توابع ایالت پنجاب را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: با وجود این همه محافظ، حمله مسلحانه و زخمی شدن وزیر کشور نزدیک انتخابات بسیار نگران کننده است و این سوالی بزرگی در برابر سازمان های امنیتی کشور است که این وظیفه را متوجه دولت می کند که برای امنیت شخصیت های سیاسی اقدام جدی و فوری انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد نقوی در پایان برای سلامتی وزیر کشور دعا کرد.

گفتی است «احسن اقبال» وزیر کشور پاکستان هنگام بازگشت از سخنرانی خود در منطقه «نارووال» از توابع ایالت پنجاب هدف حمله تروریستی قرار گرفت و زخمی شد.

احسن اقبال بلافاصله بعد از این حمله تروریستی با بالگرد به بیمارستانی در لاهور مرکز ایالت پنجاب منتقل شد و پزشکان اعلام کردند که هیچ خطری جان وی را تهدید نمی‌کند و به زودی بهبود خواهد یافت.

«عابد حسین» یک جوان 20 ساله با استفاده از یک سلاح کمری از فاصله نزدیک احسن اقبال را هدف قرار داد، اما گلوله به شانه راست وی اصابت کرد.

عامل این ترور نافرجام بعد از انجام عملیات خود به سرعت دستگیر شد و بازجویی از وی ادامه دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha