جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع در مدرسه علمیه فیضیه

حوزه/ اجتماع بزرگ حوزویان در اعتراض به خروج آمریکا از برجام و عهد شکنی سران کاخ سفید، از دقایقی قبل در مدرسه فیضیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اجتماع بزرگ حوزویان در اعتراض به خروج آمریکا از برجام و عهد شکنی سران کاخ سفید، از دقایقی قبل در مدرسه فیضیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش: در این اجتماع که، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه، علما، اساتید، طلاب، فضلا و مردم انقلابی قم حضور داشتند، اعتراض کنندگان با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

همچنین از مسئولان کشور خواستند در مقابل بدعهدی آمریکا در نقض برجام با اقتدار انقلابی ایستادگی کرده و همچنین خواستار حفظ عزت و منافع ملی در سایه تبعیت از رهبری شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یکی از طلاب حاضر در تجمع IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    1 0
    میدونم این نظر رو منعکس نمیکنید ولی خوب دست امثال شما هم رو میشه که دروغگو و خیلی سانسورچی هستید: شعارهای مرگ بر منافق کجا رفت؟ آیت الله روعی به حق و بهنمایندگی از طلاب خطاب به این بابا که الان رِییس جمهور کشورمان هست گفتند که متواضعانه از ملت عذرخواهی کنند و شما اشاره ای هم نکرده اید؟ و ..... شما هم نفاق دارید و فکری به حالش بکنید و تکلیفتون را با خودتون و خدایتان مشخص کنید و باور کنید همه چی پول نیست و مرگ حق است و نمیشه از آن فرار کرد؛ هر چه ظلم امثال حسن فریدون استمرار داشته باشه کسانی مثل شما که حامی هستید شریک جرمش هستید.