جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با بیان این که تحریم ها اثری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت، گفت: این ملت در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی پیشگام هستند و هیچ قدرتی نمی تواند مانع اراده ملت ایران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، خروج شرورانه آمریکا و ترامپ از برجام را تبریک گفت و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص  تضمین دادن اروپا برای ادامه برجام، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید کردند مسؤولان نباید به این سه کشور اروپایی اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه عده ای در گذشته می گفتند «مرگ بر آمریکا» نگوییم و یک عده‌ای بوده و هستند که به قول امام خمینی (ره) دل‌شان برای آمریکا می‌تپد، افزود: امام بزرگوار آن زمان فرمودند تا مادامی که ما با هم هستیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و امروز نیز مقام معظم رهبری سکاندار کشتی انقلاب اسلامی با تاکید بر پرهیز از اعتماد به آمریکا و مواضع ترامپ و هم پیمانش، بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملت تأکید کردند.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به دنبال دلسرد کردن مردم نسبت به مسؤولان، ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان هستند، خاطرنشان کرد: می بینیم  امروز پس از گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کشورمان در اوج قله های عزت و افتخار قرار دارد و قدرت و نفوذ ایران اسلامی در سطح ملی و بین المللی روز به روز بیشتر می شود و دشمنان از این همه عزت و سربلندی و تاثیرگذاری وحشت دارند.

حجت الاسلام قلی پور با تاکید بر حفظ انسجام و  وحدت جامعه، تصریح کرد: باید مسؤولان و مدیران با مدیریت صحیح و مدیریت کارآمد متحد تر از گذشته تحت فرمان مقام معظم رهبری با وحدت، همدلی و ایجاد روحیه نشاط و امید در امر خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها از همان ابتدا هم قابل اعتماد نبوده اند، افزود: متأسفانه عده ای در داخل کشور از همان ابتدا به دنبال مذاکره با آمریکا بودند، در حالی که مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکره نسبت به بدعهدی آمریکایی ها هشدار داده بودند.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که تهدید ها و تحریم های آمریکا به دلیل دشمنی دیرینه آنها با ملت ایران است، تصریح کرد: آمریکایی ها در سال های اخیر به بهانه مسائل هسته ای از همه اهرم ها برای فشار به ملت ایران استفاده کرده، اما به نتیجه ای نرسیده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که تحریم ها اثری بر اراده ملت ایران نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: این ملت در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی پیشگام هستند و هیچ قدرتی نمی تواند مانع اراده ملت ایران شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، بر برنامه ریزی دقیق و تلاش برای تحقق شعار سال تاکید و اظهار داشت: مسؤولان تلاش کنند تا با حمایت از تولیدات داخل و رفع موانع تولید و شناخت و بررسی مشکلات و دغدغه کارگران در راستای تحقق عملی شعار امسال و برای اعتلای انقلاب اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های آن حرکت کنند.

وی با دعوت از همه آحاد مردم و دلسوزان نظام و کشور عزیز برای حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته گفت: فردا تبلوری از وحدت، عشق و ارادت مردم به نظام جمهوری اسلامی و نمایشی از اعلام انزجار نسبت به زیاده خواهی های ترامپ و دولت آمریکا خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha