شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راپیمایی مرگ بر آمریکا

حوزه/ اسد الله بهتو نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان گفت: ما از راهپیمایی «مرگ بر آمریکا» که از طرف مجلس وحدت مسلمین برگزار خواهد شد حمایت می کنیم و اعلام می کنیم که حمایت آمریکا از اسرائیل به علت دشمنی با اسلام است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مقصود دومکی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان ایالت سند جهت دعوت به حضور در راهپیمایی مرگ بر آمریکا که در 13 می از طرف مجلس وحدت مسلمین در سراسر پاکستان برگزار می شود؛ در دفتر جماعت اسلامی کراچی حاضر شد و با اسد الله بهتو نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام دومکی بعد از تحویل دعوت نامه رسمی حزب خود گفت: آمریکا برای تامین امنیت رژیم اسرائیل در حال کشتار مردم مسلمان در کشورهای اسلامی است و مردم باشعور پاکستان در این مورد بسیار نگران هستند و می‌خواهند در 13 می علیه جنایات آمریکا با برپایی راهپیمایی هایی در سراسر کشور نفرت خودشان را اعلام کنند.

اسد الله بهتو نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان هم گفت: ما از راهپیمایی «مرگ بر آمریکا» که از طرف مجلس وحدت مسلمین پاکستان برگزار خواهد شد حمایت می کنیم و اعلام می کنیم که حمایت آمریکا از اسرائیل به علت دشمنی آمریکا با اسلام است.

گفتنی است که حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پی حملات اخیر آمریکا و متحدانش در سوریه اعلام کرده است که در 13 می در سراسر پاکستان روز «مرگ بر آمریکا» برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha