جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در پیام ویژه از کارکنان و اعضای حزب مجلس وحدت مسلمین و عموم مردم پاکستان خواست در روز ۱۳ می راهپیمایی علیه آمریکا و متحدانش برگزار کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در پیام ویژه از کارکنان و اعضای حزب مجلس وحدت مسلمین و عموم مردم پاکستان خواست در روز 13 می راهپیمایی علیه آمریکا و متحدانش برگزار کنند.

دبیر کل مجلس وحدت پاکستان در پیام خود آورده است که شیطان بزرگ آمریکا به همراه متحدان خود در سراسر جهان در مقابل مسلمانان صف آرائی نموده است، در افغانستان و عراق با استناد به تبلیغات دروغین خود مبنی بر داشتن اسلحه شیمیایی در این کشورها مردم را قتل عام کرده است و اکنون می خواهد همین حربه را در مورد سوریه بکار گیرد. چند روز پیش ارتش اتحادی سه کشور آمریکا، فرانسه و بریتانیا در تاریکی شب بمباران شدیدی در سوریه انجام دادند در اثر اصابت این بمبها چندین نقطه این کشور به خرابه تبدیل گشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در ادامه گفت: مخالفت های دامنه دارملّت پاکستان در برابر ظلمهای آمریکا در صفحات تاریخ برگ زرینی ثبت کرده است. در این کشورعزیز شهید عارف حسین الحسینی و شهید دکتر محمد علی نقوی مردم را به مظالم استکبار جهانی آگاه نمودند و به آنان جرأت ایستادگی در برابر زیاده خواهی آمریکا آموختند. ان شاء الله فرزندان معنوی شهدای راه حقّ در 13 می قدرت و استقامت خود را در مقابل آمریکا و متحدانش به نمایش خواهند گذاشت و به خیابانها خواهند آمد و صدای مخالفت خود را در برابر مظالم استکبار در سوریه، یمن، فلسطین، بحرین، افغانستان، عراق و دیگر کشورها بلند خواهند کرد و شعار " مرگ بر آمریکا " سر خواهند داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha