جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار  آیت الله طه محمدی با مشاوران فوه قضاییه

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: در کشور های غربی نهاد خانواده از بین رفته است و شاهد آن هستیم که به حیواناتی مانند سگ و گربه پناه می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در دیدار بامشاوران پیشگیری از جرم قوه قضاییه با اشاره به اهمیت موضوع کمک به مردم، گفت: کسی می تواند ادعا انسانیت کند که در اوج عزمت به کمک نیازمندان برود و گره ای از کار آن ها بگشاید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به آسیب های اجتماعی کشور پرداخت و گفت: دردهای مزمن بسیاری در داخل کشور وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها پدیده شوم طلاق است.

وی با اشاره به این که انسان از انس آفریده شده، گفت: در کشور های غربی نهاد خانواده از بین رفته است و شاهد آن هستیم که به حیواناتی مانند سگ و گربه پناه می برند.

آیت الله طه محمدی افزود: گرفتن انس از انسان به معنای مرگ او است و به همین دلیل در این کشورها آمار خود کشی روز به روز افزایش پیدا می کند.

وی با بیان این موضوع که این آسیب ها به داخل ایران نیز سرایت کرده است، اظهار کرد: در قدیم انجام صله رحم بسیار معمول بود اما متاسفانه با رواج فرهنگ اشتباه غربی این سنت حسنه کم کم رنگ فراموشی به خود گرفته است.

امام جمعه همدان به رسالت بنیاد صیانت از خانواده پرداخت و گفت: مسئولان باید با تمام وجود سعی در بازگشایی مشکلات مردم کنند، زیرا بخاطر یک سری مسائل پیش پا افتاده بسیاری از خانواده ها متلاشی می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha