پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مدنی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مدنی از حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه های مقاومت و حضور ملت لبنان در صحنه مبارزه با اسرائیل تجلیل کرد

به گزارش  سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و هیئت همراه پس از زیارت مزار شیث نبی(علیه‌السلام) به دیدار قبور شهدا و مزار شهید حجت الاسلام و المسلمین شیخ راغب حرب، اولین شهید مقاومت در لبنان رفتند.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در مسجد جبشیت در جمع مردم حزب الله لبنان حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

خانواده شهدا در حضور این جمع به وفاداری و پیمان بر استمرار مسیر شهدا تأکید داشتند؛ چنانچه یکی از بانوان اظهار داشت که فرزندش در مبارزه با اسرائیل و دامادش در سوریه به شهادت رسیدند و هم اکنون فرزند کوچکی دارد که تربیت می کند تا در این مسیر به فیض شهادت برسد.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در سخنان خود، ضمن ابلاغ سلام مردم ایران به خواهران و برادران لبنانی، حضور صبورانه بانوان لبنانی در صحنه های مقاومت و حضور ملت لبنان در صحنه مبارزه با اسرائیل را ارزشمند خواند.

وی در بخش دوم سخنان خود به ماه مبارک رمضان و لزوم آمادگی روحی به ماه پربرکت خدا اشاره کرد و در پایان به سؤالات خواهران حزب الله پاسخ داد.

گفتنی است: هفته فرهنگی قم در لبنان روز چهارشنبه، 19 اردیبهشت ماه در شهر نبطیه لبنان افتتاح شد که تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد و جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در نمایشگاه این رویداد فرهنگی حضور دارد.

جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با عرضه بخش حوزوی خود که بزرگترین حوزه بانوان جهان تشیع است با معرفی سابقه، تاریخچه و رشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و با حضور دانش‌آموختگان خود در برنامه هفته فرهنگی قم در لبنان حضور یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha