پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مدنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدنی گفت: برنامه‌ای برای تعدیل نیرو، کاهش حقوق و مزایا و فشار و ریاضت اقتصادی نداریم. البته طرح هایی برای سامان‌دهی نیروها و نظام‌بخشی در پرداخت‌ها داریم تا امنیت و آرامش روانی کارکنان بیش از پیش تامین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی  در جلسه شورای جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با اشاره به این که در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم، گفت: روزهای آخر حراجی‌های بازار معمولا خیلی شلوغ‌تر می‌شود، چون مردم می‌دانند این فرصت رو به اتمام است؛ برای همین هجوم می‌آورند تا بتوانند بیشتر بهره ببرند.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: خداوند متعال هم در ماه مبارک رمضان یک حراج معنوی اعلام کرده که قرائت یک آیه از قرآن را به بهای ختم قرآن از بندگان می خرد؛ حال باید قدر این ساعات باقی مانده از این فرصت و حراج بزرگ الهی را بدانیم و به دیگران هم این نکته را متذکر شویم.

وی با اشاره به این که فرصت رمضان قابل تکرار نیست بیان داشت: در روایات آمده هرکس ماه رمضان بر او بگذرد و هیچ بهره ای از آن نبرد از رحمت خداوند به دور باد، در این ساعات باقی مانده از ماه رحمت و برکت باید بکوشیم تا هرچه می‌توانیم از فضائل آن بهره‌مند شویم و قصور و تقصیرهای گذشته را جبران کنیم، چرا که معلوم نیست تا سال آینده باشیم و بتوانیم ماه رمضان را درک کنیم.

حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین مدنی در ادامه به ابلاغ بودجه ۹۷ به همه واحدها اشاره کرد و گفت: همه واحدها و بخش ها طوری برنامه‌ریزی کنند که ضمن ارائه تفصیل هزینه‌کردها به همه ماموریت های مصوب عمل کرده و برنامه ها و طرح‌های خود را اجرایی کنند.

وی افزود: برای کنترل بیشتر انجام برنامه‌ها و هزینه‌کرد صحیح بودجه، گزارش مالی سه ماهه واحدها در شورای سه نفره‌ای متشکل از رییس حوزه ریاست، معاون اداری مالی و مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزشیابی در هر فصل بررسی، رسیدگی و نتیجه آن برای مدیریت ارسال خواهد شد.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با انتقاد از فضاسازی‌ها و شایعاتی که نسبت به تعدیل نیرو و فشار اقتصادی بر همکاران مطرح شده، گفت: برنامه‌ای برای تعدیل نیرو، کاهش حقوق و مزایا و فشار و ریاضت اقتصادی نداریم. البته طرح هایی برای سامان‌دهی نیروها و نظام‌بخشی در پرداخت‌ها داریم تا امنیت و آرامش روانی کارکنان بیش از پیش تامین شود.

وی در پایان گفت: در عین دفاع از حقوق شایسته همکاران از توقعات و انتظارات نابجا دفاع نمی‌کنیم و بر اساس قانون با کسانی که در انجام وظایف خود کوتاهی کنند برخورد و از حق بیت المال در این عرصه دفاع خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha