جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام علی هفت‌تنی دامغان

حوزه/ کتاب ۲۰۳۰ قرآنی اثر علی هفت‌تنی طی آیینی در حاشیه نشست کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی هفت‌تنی نویسنده این کتاب، در آیین رونمایی این کتاب با اشاره به اهمیت نشر فرهنگ قرآنی در جامعه به‌ضرورت پرداختن به آموزه‌های قرآنی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و نیز جدی بودن هجمه‌های غربی بر خود لازم دیدم تا گوشه‌ای از اصول تربیتی را بر مبنای قرآن استخراج و با نشر این آموزه‌های وحیانی به‌قدر وسع خویش به فرمایش مولایمان عمل کرده باشم.

وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به این کتاب آسمانی تصریح کرد: باید با ایجاد بستر لازم برای نشر فرهنگ قرآنی، به بهره‌مندی جامعه از آموزه‌های زلال وحی کمک کنیم.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان نیز در این آئین، اظهار داشت: در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان، اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی سال ۹۷ شورای فرهنگ عمومی در نشست کمیته تخصصی این شورا مشخص و موردبررسی قرار گرفت.

محمد طالبی افزود: در این نشست مقابله با آسیب‌های اجتماعی با رویکرد به مسئله اعتیاد، بدحجابی و... به‌عنوان اولویت این شورا انتخاب شد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی ویژه ماه مبارک رمضان تصریح کرد: قرار است با حمایت شهرداری، سپاه و سایر ارگان‌ها برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در بوستان‌های محلی اجرا شود؛ همچنین برنامه‌های خاص فرهنگی، مذهبی برای بعد از افطار در پارک بانوان پیش‌بینی و اجرا شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، حجاب و عفاف و عرضه البسه مناسب ویژه خواهران، صنایع‌دستی و تولیدات داخلی، برگزاری جشن و عبادت روزه اولی‌ها با محوریت آموزش‌وپرورش همچون سنوات قبل و برگزاری گردهمائی قرآنی با حضور هیئت‌های قرانی بانوان در روز ۲۷ ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های مصوب ویژه ماه مبارک رمضان در دامغان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha