جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حمید ملکی-معاون تهذیب حوزه

حوزه/ معاون تهذیب و تربیت حوزه گفت: در تعدادی از مدارس سطح یک که برنامه تحصیلی خودشان را دارند، برنامه هایی نظیر درس اخلاق، مناجات و ادعیه و اعمال عبادی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های معاونت تهذیب و تربیت حوزه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشتر مدارس در ماه رمضان، تعطیل هستند و طلاب در عرصه تبلیغ فعالیت می کنند، در تعدادی از مدارس سطح یک که برنامه تحصیلی خودشان را دارند، برنامه هایی نظیر درس اخلاق، مناجات و ادعیه و اعمال عبادی برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه در ادامه به حضور استادان اخلاق در گروه های تبلیغی اشاره کرد و افزود: استادان اخلاق را بسیج کردیم که در جمع مبلغان و گروه های تبلیغی حضور یابند و نکات مرتبط با امور اخلاقی و معنوی را به مبلغان بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به اینکه مساجد قم در ماه مبارک رمضان فعال هستند و سخنرانان مباحث اخلاقی و قرآنی را بیان خواهند کرد، گفت: در طول سال نیز بیش از ده درس اخلاق فعال در قم برگزار می شود؛ درس اخلاق مرجع عالی‌قدر حضرت آیت الله مکارم و آیات استادی، مصباح، خرازی، تحریری و ممدوحی و سایر استادان اخلاق حوزه در قم برگزار می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همچنین در ستاد، گروه های علمی و فکری خود را فعال کردیم تا برنامه های اجرا شده در سال گذشته را بررسی و نقد کرده و برای سال تحصیلی جدید، برنامه دقیق و جدیدی را آماده کنند.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha