پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد بارانی - مهدیشهر

حوزه/ امام جمعه مهدی‌شهر گفت: ماه رمضان، ماه بندگی و رسیدن به درجات بالاست، در این ماه منادی جهت آمرزش گناهان بندگان ندا می‌دهد.

حجت‌الاسلام محمد بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همه باید فرصت‌های بندگی را قدر بدانیم و از آن بهره‌مند شویم، چراکه طبق روایات، فرصت‌ها مانند ابر در حال گذر هستند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه بیان دعا و به یاد خدا بودن موجب آرامش ذهن انسان می‌شود و دعا خواندن یکی از ضروریات ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: دعا خواندن، توبه و استغفار انسان را از نگرانی‌ها نجات می‌دهد، هر انسانی ممکن است گذشته تاریکی داشته باشد که توبه کردن موجب از بین رفتن گناهان و ایجاد انگیزه برای انجام کارهای خوب در آینده می‌شود.

وی با بیان اینکه سفره رحمت و برکات الهی در ماه مبارک رمضان برای همگان پهن‌شده است و هر کس در این ماه زرنگ‌تر و قوی‌تر سمت خدا برود و از گناهان دست بکشد، از این نعمات بهره‌مند خواهد شد، افزود: ماه رمضان، ماه بندگی و رسیدن به درجات خداوندی است، در این ماه منادی جهت آمرزش گناهان بندگان ندا می‌دهد.

حجت‌الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت برای روزه گرفتن، دعا و نیایش است و ماه مبارک رمضان و خصوصاً شب‌های قدر آن شب‌های بیدار شدن و دوری جستن از غفلت‌هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha