جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ماه در استان کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علما با توجه به این که در رژیم پهلوی، آمریکا تصمیم گیرنده امور حکومتی ایران بود، گفت: امروز حکومت ایران یک حکومت مستقل و تاثیر گذار در منطقه و حتی جهان به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ماه در کرمانشاه، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند این آرمانها را به جوانان انتقال دهند و از هر ابزاری که دارند برای تبیین آنها استفاده کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه تبیین صحیح فضای خفقان رژیم منحوس پهلوی و ظلم به مردم را در همه جهات لازم دانست و افزود: باید بتوانیم شرایط قبل از انقلاب را به خوبی برای جوانان به تصویر بکشیم. 

وی با اشاره به لزوم هرچه بهتر شناساندن آرمانهای بنیانگذاز نظام مقدس اسلامی به جوانان و نسل های آینده، تصریح کرد: برای انتقال تفکر امام(ره) باید تلاش کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امپراتوری رسانه ای غرب امروز به دنبال تحریف جنایت های خاندان پهلوی در ایران هستند، گفت: حقایق را به گونه ای که بوده اند نه آن طور که امروز رسانه های دشمنان القا می کنند، نشان دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی حیاط خلوت آمریکای غارتگر و دول اروپایی بود که تنها به منافع خود می اندیشیدند، گفت: قبل از انقلاب ایران جز جولانگاهی برای ابرقدرت ها چیز دیگری نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در رژیم طاغوت تصمیم گیرنده اصلی در وزارتخانه ها، دربار، ارتش و همه جای کشور آمریکایی ها و دیگر قدرت های بزرگ بودند.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از ابرقدرتهای زورگوی آن زمان به دنبال تاراج منابع زیر زمینی ایران بودند، افزود: کسانی که دوران ستم شاهی را تجربه کرده اند می دانند که این کشور چگونه زیر پای استکبار در حال نابودی و چپاول بود.

آیت الله علما با توجه به اینکه در رژیم پهلوی، آمریکا تصمیم گیرنده امور حکومتی ایران بود، اظهار کرد: امروز حکومت ایران یک حکومت مستقل و تاثیر گذار در منطقه و حتی جهان به شمار می آید.

وی در پایان استقامت ایران اسلامی را در برابر سلطه جویی های شیطان بزرگ موجب ناراحتی غربی ها دانست و گفت: انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه ها و برنامه های آمریکا را بر هم زده و به همین دلیل است که از ایران عصبانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha