جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

تصاویر تجمع اعتراضی طلاب کرمانشاهی نسبت در اعتراض به مواضع آمریکا

حوزه/ حجت الاسلام جلالی با اشاره به دشمنی های شیطان بزرگ با ملت ایران در ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار دست از دشمنی با مردم انقلابی ایران نخواهد کشید و تحمل استقلال و پیشرفت علمی ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام حمید جلالی، امروز در تجمع اعتراضی طلاب کرمانشاهی نسبت به مواضع خصمانه آمریکا، با اشاره به آیه ۱۲۰ سوره بقره «وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ ۗ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ ۙ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ/ هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوس های آنان پیروی کنی، بعد از آن که آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود»، اظهار داشت:  پیشرفت های چشمگیر امروز ایران، ثمره انقلاب اسلامی است که آمریکا تحمل دیدن آن را ندارد.

وی تصریح کرد: حضور مستشاران آمریکایی و غربی در ایران قبل از انقلاب، کشور را به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل کرده بود و درتمام زمینه ها وابسته بودیم.

معاونت تهذیب مدرسه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه ادامه داد: تا دیروز ویروس «نمی توانیم» را در جامعه جا انداخته بودند که با نفس مسیحایی حضرت امام(ره) جوانان ما توانستند و پیروز شدیم.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به خباثت سران استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ د رآغازین روزهای انقلاب اسلامی، ادامه داد: تحریم، تهدید و نقض برجام مانع ترقی ملت ایران  نخواهد شد. امروز به برکت تدابیر مقام عظمای ولایت و حمایت از تولید علم و ثروت، در بیشتر زمینه ها در حال پیشرفت هستیم.

حجت الاسلام  جلالی با اشاره به این که خروج ترامپ از برجام خباثت شیطان بزرگ را برهمگان آشکار کرد، افزود: سخنان مقام عظمای ولایت در خصوص عدم خوشبینی به مذاکرات در نقض برجام به حقیقت پیوست.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه ضمن تقبیح نقض برجام از طرف دولت آمریکا، گفت: ضمن تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا عزیز، لحظه ای از ادامه مسیر انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان ضمن با اشاره به دشمنی های شیطان بزرگ با ملت ایران در 40 سال گذشته، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار دست از دشمنی با مردم انقلابی ایران نخواهد کشید و تحمل استقلال و پیشرفت علمی ایران اسلامی را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha