چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جز خوانی

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان ۳۷۵۰ جلسه جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در بیش از ۱۸۵ بقعه و مکان متبرکه سراسر استان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، یحیی قاسمی در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده با هدف ایجاد فضایی معنوی برای روزه داران در ماه مبارک رمضان و از اولین روز از این میهمانی خدا محافل جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در بیش از 185 بقعه متبرکه، امامزاده عظیم الشان و اماکن متبرکه دیگر آغاز شده است که تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 3750 محفل جزء خوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم در این اماکن متبرکه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: همچنین محفافل جزء خوانی قرآن کریم به صورت ویژه در جوار حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل، امامزاده سلطانعلی بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان و امامزاده حضرات سیدان الکریم(ع) دولت آباد همراه با پخش زنده از شبکه های صدا و سیما همچون سال های گذشته در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان کرسی های تلاوت قرآن کریم نیز در جوار بیش از 175 بقعه متبرکه استان برنامه ریزی شده که این کرسی ها با حضور قاریان و حافظان برتر استانی و کشوری در حال برگزاری هستند.

یحیی قاسمی در ادامه گفت: با استفاده از اساتید و سخنرانان مطرح نیز در این ماه ضیافت الهی جلسات مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه سراسر استان آغاز شده که بیش از 940 جلسه تا پایان ماه مبارک رمضان در جوار اماکن متبرکه برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha