شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صادقی

حوزه/حجت الاسلام صادقی گفت: به مناسبت حماسه سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۸ سال دفاع مقدس محفل انس با قرآن کرسی تلاوت و ترتیل خوانی در ۲۵ بقعه شاخص استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی، صبح امروز ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 8 سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان حماسه ساز فتح خرمشهر اظهار داشت: فرزندان برومند روح الله با اقتداء به ولی امر زمان خویش، در هشت سال دفاع مقدس به ویژه با خلق حماسه بی بدیل آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 61 از امتحان الهی سرافراز سر برآوردند.

وی بیان کرد تا امروز نسل جوان ایران اسلامی با الگوبرداری و تاسی از آن همه ایثار و جانفشانی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(سلام علیها) از هم سبقت بگیرنند و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در پاسداری از انقلاب اسلامی بکوشند و صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی را شهره آفاق گردانند.

حجت الاسلام صادقی در ادامه افزود: در همین راستا نیز اداره اوقاف و امور خیریه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و رزمندگان آن حماسه همیشه جاوید و برای ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است و همچنین تبیین نقش بصیرت و وحدت در مقابل استکبار و تکفیری‌ها که یکی از راهبردهای اصلی برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر است اقدام به برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت بزرگداشت این روز بزرگ با اجرای برنامه هایی در سراسر استان نموده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: با عنایت به تقارن این روز  خدائی با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز ویژه برنامه های اجرای طرح ضیافت الهی محفل انس با قرآن و همچنین کرسی تلاوت و ترتیل خوانی در 25 بقعه شاخص استان با هدف تقدیم ثواب تلاوت های صورت گرفته به ارواح مطهر شهیدان و امام شهدا برگزار می شود.

حجت الاسلام صادقی در ادامه اضافه کرد: همچنین در روز سوم خرداد در بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی  با حضور فرماندهان و رزمندگان عملیات بیت المقدس ویژه برنامه هایی جهت بازخوانی تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس و بازگویی خاطرات این بزرگواران برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha