پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مولوی قاضی احمد نورانی صدیقی رئیس جمعیت علمای اسلام (نورانی) پاکستان شاخه کراچی

حوزه/ مولوی قاضی احمد نورانی صدیقی گفت: مشکلات فلسطین با بیانیه های حاکمان کشورهای اسلامی حل نخواهد شد و برای حل مسله فلسطین باید ایران، پاکستان و ترکیه تلاش کنند، اما هیچ امیدی به عربستان نداریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مولوی قاضی احمد نورانی صدیقی رئیس جمعیت علمای اسلام(نورانی) پاکستان شاخه کراچی، گفت: مسئله فلسطین یک مسئله اساسی و حساس در امت اسلام است و اسرائیل بدترین ترویست دنیا است که اکنون برای جلب رضایت آمریکا مردم بی گناه فلسطین را می کشد.

قاضی احمد تاکید کرد: مشکلات فلسطین با بیانیه های حاکمان کشورهای اسلامی حل نخواهد شد و برای حل مسله فلسطین باید ایران، پاکستان و ترکیه تلاش کنند، از عربستان هیچ امیدی نداریم.

وی افزود: جلسه سازمان همکاری اسلامی در مورد فلسطین در ترکیه برگزار شد و مانند همیشه غیر از بیانیه هیچ اقدام عملی صورت نگرفت، زیرا مسله فلسطین با بیانیه های تهدیدی حل نخواهد شد، برای حل این مشکلات اساسی کشورهای اسلامی باید علیه اسرائیل عملا در میدان وارد شوند.

وی در ادامه گفت: عربستان در گذشته هیچ کاری در حق مردم فلسطین نکرده و اکنون هم هیچ امیدی به عربستان نداریم، اگر عربستان علیه اسرائیل و حمایت از فلسطین اقدامی کند خبر خوبی برای کل مسلمانان خواهد بود..

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha