جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ثروت اعجاز قادری رئیس نهضت اهل سنت پاکستان

حوزه/ ثروت اعجاز قادری گفت: پاکستان یک کشور اسلامی است و باید قانون کشور طبق تعلیمات قرآن و سنت باشد، زیرا عدم پیشرفت مسلمانان به خاطر دوری از تعلیمات قرآن است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، ثروت اعجاز قادری رئیس نهضت اهل سنت پاکستان در سخنرانی خود در برنامه قرآنی گفت: پاکستان یک کشور اسلامی است و باید قانون کشور طبق تعلیمات قرآن و سنت باشد، زیرا عدم پیشرفت مسلمانان به خاطر دوری از تعلیمات قرآن است و اگر کشورهای اسلامی به تعلیمات قرآن و سنت عمل کنند پشرفت خواهند کرد.

وی افزود: در قرآن به روشنی آمده است که یهود و نصاری دوست مسلمانان نخواهند شد و امروز یهود و نصاری به دنبال نفوذ میان مسلمانان هستند و ما باید با اتحاد و همدلی هدف شومشان را ناکام بسازیم.

رئیس نهضت اهل سنت پاکستان اسلام را دین محبت و امنیت دانست و گفت: تعلیمات اسلام مبتنی بر محبت و همدلی است و قرآن کتاب هدایت برای تمام بشریت است، دشمنان اسلام برای دور کردن مسلمانان از قرآن و تعلیمات آن و ترویج بی حیایی هزیته های هنگفتی خرچ می‌کنند.

وی تاکید کرد: امروز کشورهای اسلامی به خاطر دوری از تعلمیات قرآنی با تهدید های بزرگی رو بروی هستند و ما از دولت پاکستان می‌خواهیم برای ترویج تعلیمات اسلامی دست به کار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha