پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام پژمانفر

حوزه/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخورد با فجایع یکی از مدارس غرب تهران ریشه‌ای عمل شود، گفت: اثرات سند ۲۰۳۰ ولنگاری فرهنگی در کشور را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله پژمان فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به جنایت اندوه‌بار در یکی از مدارس غرب تهران اظهار داشت: وقتی متأسفانه مسئولان کشوری می‌روند و پروتکل‌های استعماری نظیر سند 2030 را می‌بندند و به تبعاتش توجه نمی‌کنند و علی‌رغم اینکه در ظاهر می گویند ما این سند را اجرا نمی‌کنیم اما زمینه یک بی‌بندوباری و یک زمینه خیلی مخرب در سازمان‌ها شکل می‌گیرد که بالاخره ما این موضوع را داریم مشاهده می‌کنیم و این به‌غیراز تساهل و تسامح بی‌بندوباری و ولنگاری فرهنگی که در کشور متأسفانه صورت می‌گیرد مسئله دیگری نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما انتظار داریم در برخورد با فجایع یکی از مدارس غرب تهران به یک برخورد با یک فرد نباید تمام شود و اینکه اعلام کنند که یک معلمی قرارداد نداشته و صرف یک موضوع رخ‌داده و از این دسته مباحث نیست.

وی افزود: باید ریشه‌های امروزه که در آموزش‌وپرورش متأسفانه به وجود آمده را نگاه کنیم که این زمینه‌ها را دارد فراهم می‌کند و امیدواریم نسبت به این قضیه رها نشود و ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز گذشته تذکری را به نسبت به این موضوع دادیم و امیدواریم که موضوع به نحو جدی پیگیری شود و نتایج مناسبی داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پژمان فر خاطرنشان کرد: بنده فکر می‌کنم باید یک مقدار جدی‌تری به این مسائل توجه شود و ما باید این موضوع را خیلی عادی انگاری و سهل‌انگاری نکنیم و این موضوع مسئله کاملاً حساسی است و عواطف همهٔ افراد را تحریک کرده است و در برخورد در این زمینه با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به قوه قضائیه نیز نباید کوتاهی صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم نیز نباید نسبت به این قضیه خیلی ساده بگذرند و حق مردم است که اعتراض‌های خودشان را به‌صورت جدی اعلام کنند و باید دستگاه‌های وزارت کشور در چارچوب قوانین اجازه بدهند تا مردم تجمع قانونی کنند و نگرانی و اظهارات خودشان را نسبت به‌اتفاق صورت گرفته اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha