شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام بابادایی سامانی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌ علمیه تهران با اشاره به تهاجم گسترده دشمن در داخل و خارج، گفت: دشمن ریشه اسلام را نشانه گرفته و به دنبال نابودی آن است، لذا موظفیم برای ترویج فرهنگ قرآن و معارف به خصوص در بین جوانان تلاش کنیم.

حجت الاسلام وحید بابادایی سامانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌ علمیه استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: آثارعرضه شده در بخش حوزوی این دوره از نمایشگاه قران آثار جدید و فاخری بود که تا حدی نیاز مبلغین را پاسخ می داد.

وی گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه نیز کتاب های روشی بسیار خوبی را برای استفاده مبلغین در بیست و ششمین نمایشگاه قران عرضه نمود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌ علمیه استان تهران با بیان اینکه رسالت ما حوزویان رسالت پیامبر(ص) است ، افزود: وظیفه ذاتی حوزه علمیه ترویج فرهنگ قرآن و معارف در جامعه است و لذا ما حوزویان لازم است در حد توان برای گسترش این امر تلاش کنیم.

وی به برخی برنامه های معاونت تبلیغ اشاره کرد و گفت: شبکه تبلیغ گسترده تحت عنوان روحانیون هجرت یکی از این برنامه ها است که در این طرح همه روحانیون موظف شدند درتمام مناطق پایگاه های قرآنی را ایجاد کنند .

حجت الاسلام بابادایی سامانی به شبکه مبلغین مدارس امین اشاره کرد و آن را یک شبکه گسترده و تأثیر گذار در بخش نوجوان دانست و پرداختن به فعالیت های قرآنی را یکی از مأموریت های این طرح برشمرد.

وی در بخشی از سخنان خود ابراز کرد: ما روحانیون و طلاب باید به این نکته توجه داشته باشیم که امروز زمان نشستن و دست روی دست گذاشتن نیست، بلکه زمان کار، تلاش و فعالیت است چرا که با تهاجم گسترده دشمن در داخل و خارج مواجه هستیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌ علمیه استان تهران گفت: دشمن ریشه اسلام را نشانه گرفته و به دنبال نابودی اسلام و جدا کردن آن از جامعه است که متأسفانه توانسته تا حدی تأثیر بگذارد و در برخی مناطق شاهد کمرنگ شدن مسائل دینی میان جوانان هستیم.

حجت الاسلام بابادایی سامانی با بیان اینکه این وظیفه ما حوزویان را سنگین تر می کند، عنوان کرد: دیگر زمان آن نیست که هرکدام دیگری را مسؤل بدانیم، امروز همه موظف و مسؤلیم برای ترویج فرهنگ قران و معارف به خصوص در بین جوانان تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha