جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) با حضور آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) تصریح کرد: قدرناشناسی عده ای نسبت به نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ، حقیقتاً تاسف بار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرتضی نجفی قدسی ، شنبه شب طی سخنانی در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) که با حضور و سخنرانی آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید در این مکان برگزار شد، با اشاره به این که به کوری چشم دشمنان ، چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی می گذرد، اظهار داشت: بعد از این مدت متاسفانه هنوز هم عده ای بدون توجه شرایط امروز کشور و جهان و دشمنی های دشمنان ما، سخنانی از سرناسپاسی و قدرناشناسی نسبت به نعمت انقلاب و نظام اسلامی بر زبان می رانند.

وی با تاکید بر این که ما باید ضمن شناخت دقیق مشکلات و تلاش برای رفع آن ها در امانت داری از نعمت انقلاب اسلامی هوشیارانه در صحنه حاضر باشیم، گفت: امام عظیم الشان (ره) با همراهی روحانیت و علما ، این انقلاب را با اهدای خون مطهر شهدای بسیاری و البته وحدت مردم به سرانجام رساند و برای حفظ و تقویت این انقلاب و نظام ، خون های بسیاری بر زمین ریخته شده و لذا ما نباید خدای ناکرده به گونه ای رفتار کنیم که نسبت به این تلاش ها و مجاهدت ها ، کم لطفی صورت گیرد.

مدیر دارالقران علامه طباطبایی(ره) با اشاره به این که سرنگونی طاغوت و استقرار نظام اسلامی که مقدمه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد، هدف مهم امام راحل از این نهضت بوده است، افزود: ما باید با حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی کاری کنیم که هدف امام در این خصوص محقق شود.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) در جایی می فرمایند که من امیدوارم که این انقلاب پابرجا بماند و با ظهور صاحب اصلی اش امام زمان (عج) این امانت را به ایشان تحویل دهیم.

نجفی قدسی در خاتمه با تاکید بر لزوم تبعیت از اوامر و فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار حکیم و بیدار انقلاب گفت: در زمانه کنونی ما حقیقتاً خدای بزرگ را شاکر هستیم که دارای نعمت بزرگی به نام مقام معظم رهبری هستیم که به خوبی کشتی انقلاب اسلامی را درطوفان متلاطم حوادث هدایت می‌کند و این که بعد از چهار دهه شاهد تشدید دشمنی های دشمنان قسم خورده علیه این انقلاب و نظام و ولایت هستیم ، نشان می دهد که ما در مسیر درستی حرکت کرده ایم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha