جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خوش‌باورانی که نقص فکری دارند و یا اینکه در معاملات زیان‌بار با دشمن کنار می‌آیند باید بدانند که دشمن حتی اگر منافعش تأمین شود هیچ‌وقت دوست نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ستاد گرامی داشت 15 خرداد و ستاد قدس و انتفاضه استان، اظهار کرد: فریاد مظلومان عالم و نهیب بر ستمگران حقایقی را باید منعکس کند تا جامعه بی‌تفاوت و در خواب غفلت بیدار شوند.

 وی افزود: برخی امروز با سکوت و پیروی از هوای نفس با ظلم همصدا هستند و این شما هستید که باید فریاد مظلومان عالم را به گوش جهانیان برسانید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با ابراز تأسف از اینکه از قیام 15 خرداد امروز تنها اسمی می‌شنویم، گفت: استکبار و غرب از زمانی که برای تصرف و سلطه بر کشورهای اسلامی جای پا باز کرد همواره تلاش کرده تا محتوا و مفاهیم قرآنی را که مانعی برای آنان بود را جمع آوری کند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: خوش‌باورانی که نقص فکری دارند و یا این که در معاملات زیان‌بار با دشمن کنار می‌آیند، باید بدانند دشمن حتی اگر منافعش تأمین شود هیچ‌وقت دوست نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به دوران قبل از انقلاب و حکومت ستم شاهی گفت: در آن زمان کشور در دست بیگانگان بود و هیچ کسی مانع غارت کشور توسط آنان نبود، اما با این همه، دشمن بازهم قانع نبود و در مجلس ملی قانون کاپیتولاسیون را به تصویب رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: اعتراض امام خمینی(ره) به قانون کاپیتولاسیون و قیام مردم در 15 خرداد و قتل عام آنان نشان داد استکبار و بیگانگان هیچ هویتی برای ملت ایران قائل نیست.

وی تصریح کرد: در قیام خونین 15 خرداد قشرهای مختلف مردم در مقابل مسلسل‌ها ایستادند و شهید شدند، اما امروز فریاد آنان و امام راحل و شیعیان تاریخ در حلقوم شما است.

امام جمعه بیرجند به اشغال 70 ساله فلسطین و آواره کردن و قتل عام مردم مظلوم فلسطین اشاره و خطاب به مردم جهان متذکر شد: آیا نباید این جنایات فریاد زده شود؟ پس وجدان انسانی کجاست؟ حتی اگر دین هم ندارید آیا انسان نیستید؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: همه کسانی که در مقابل ظلم و جنایات اسرائیل و استکبار جهانی سکوت می‌کنند در ظلم آنان شریک هستند.

 وی با بیان اینکه غربی‌ها آزادی را در پای آزادی قربانی می‌کنند گفت: چگونه است که اگر به پیامبران الهی توهین شود آزادی است، اما اگر دانشمندی در مورد هلوکاست تردید کند باید به زندان برود!

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز باید فریاد آزادی بشریت به گوش جهانیان برسد، گفت: شما کار بزرگی می‌کنید برنامه ریزی در مقابل ستمگران همراه با خودسازی در شبهای قدر بالاترین ارزش را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم به بهترین وجه با اقدامات خود فریادی را که در فلسطین و جای جای عالم خفه می‌شود را آزاد و خارج از مسئله شعار در مقام عمل هم عادلانه رفتار کنید.

وی خاطرنشان کرد: شما می توانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از آلودگی‌هایی که افراد و اشخاص ایجاد می‌کنند، مبرا کنید تا در عمل، اخلاق و گفتار عادل شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha